Dabar Geplaatst: 21 april 2013 Geplaatst: 21 april 2013 Hallo allemaal, Ik ben net een week begonnen met een poging tot een moestuintje. Ik heb mijn tuin omgegooid alles bijna eruit gehaald, bakken van steen gemaakt en wat plantjes gekocht en erin gedaan. Ik ben ook bezig met zaaien maar dat staat nog binnen. Ik was een beetje laat met alles. Ik weet niets ik doe maar wat een ik lees hier een ben geïnspireerd geraakt Door de makkelijke moestuin van Jelle.Ik heb drie bakken aan de linkerkant van mijn tuin en vandaag begonnen aan de rechterkant. Ik zal even kijken of ik wat fotootjes kan laten zien. Ik heb dus van alles wat door elkaar gezet. Tomaten, koolrabi, rode kool, augurkplantje, bosui, kruiden zoals oregano, peterselie en spitskool, paprika, sla . Nou ik zal jullie op de hoogte houden. ...maar vooral veel lezen en leren hier op dit forum bij de profi's Foto houden jullie tegoed want dat lukt even niet via mijn smartphone Quote
jeanne-heijmans Geplaatst: 21 april 2013 Geplaatst: 21 april 2013 Welkom,hou je er wel rekening mee dat alles niet zo maar naast elkaar kan,planten hebben vrienden en vijanden maar ook dat kan je lezen hier. succes. Quote
Stan Geplaatst: 21 april 2013 Geplaatst: 21 april 2013 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Bit Geplaatst: 22 april 2013 Geplaatst: 22 april 2013 succes ! En welkom. ( nee, ik geloof niet dat dat via de smartphone lukt ) Wel gewoon op je pc hoor. Quote
MoesBijenTuin Geplaatst: 22 april 2013 Geplaatst: 22 april 2013 rode kool, spitskoolWelkom hier, ik ben er ook pas net.Die rode en spistkool hebben een straal van ongepeer 25cm (50x50cm) nodig per plant. Als je die ruimte niet geeft, dan claimt de kool het wel. Succes met experimenteren Quote Less is more
Dabar Geplaatst: 22 april 2013 Auteur Geplaatst: 22 april 2013 Hahaha ja dank jullie wel alvast voor de tips en het leuke welkom!Ik ben even aan het nadenken waar ik nu de foto's zal neerzetten. Ik denk dat ik even een ander plekje op zoek. Ik heb gezien dat er een soort van dagboek hoekje is waar iedereen bijhoudt welke activiteiten hij/zij doet in de moestuin. Nou...oke een klein fotootje dan alvast! oeps ze zijn wel erg groot! Quote
marijke Geplaatst: 22 april 2013 Geplaatst: 22 april 2013 Ziet er gezellig uit. Veel succes en welkom op het forum Quote
Jorieke123 Geplaatst: 22 april 2013 Geplaatst: 22 april 2013 Welkom Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
roosmarij Geplaatst: 22 april 2013 Geplaatst: 22 april 2013 Welkom op dit forum met al zijn lees-waardigheden!Je hebt een leuke tuin, dat wordt nog veel leuker als je eenmaal uit je tuin gaat eten! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.