JDtje Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Hallo mensen van moestuin forum, Wij zijn linda en JD en wij komen als nieuwelingen jullie wel beheerde forum door spitten opzoek naar antwoorden op vragen di al gesteld zijn. Nee serieus, komen wij zoeken naar antwoorden. maar tijdens het lurken zullen wij bezig zijn met onze tuin en willen als dank natuurlijk jullie ook laten zien wat en hoe het geworden is. Aller eerst wil ik jullie danken alvast voor alle verwelkomingen, deze ik natuurlijk altijd achteraf kan danken . maar forum ervaring spreekt dat dit altijd extra veel rek geeft in het topic. Dus Alvast Heel Veel Dank ! Aldus, Ik ben JD en ben eerder auto liefhebber. ik heb op de agrarische school in twello gezeten 15 jaar geleden , maar ben echt een heleboel vergeten en gewoonweg kwijt. we hebben 10 jaar in een flat gewoond en zijn sinds een maand verhuisd naar een laagbouw woning met een tuin van 9x30 meter exclusief de voortuin. Tot nu toe is dit de tuin en zijn van plan het karkas van de party tent (8x4m) een polykas van te maken het doek hebben we gevonden bij http://www.agroboy.nl een lengte wordt ingegraven zodat hij niet hoger wordt dan 2,50 / 2,70 meter en me niet weg kan waaien. de rest van de tuin zullen stukje bij beetje ontgrast gaan worden om zo in zijn geheel een hele moestuin te kunnen realiseren van 22x9m . Ik zal probreren het verloop van de tuin zoveel mogelijk in deze post te houden. MvG Linda & JD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Welkom ! En leuk, ervaren forummers En ja: alle foto's welkom ! ( maar iedereen heeft ook de optie om een soort van interne 'blog' bij te houden. Zie ieders 'update's ' die je bij iedereen z'n naam ziet staan. Dat is dé perfecte plek voor zoiets !! succes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Welkom welkom!! Wat een heerlijk tuin, daar kun je lekker veel mee. En vervolgens kom je er achter dat je nog meer zou willen... Stukje bij beetje wordt dit jullie droomtuin, en alles wat je vergeten bent komt binnen de kortste tijd weer terug als je eenmaal bezig bent. Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Welkom. En je hebt je vak zo weer onder de knie als je bezig gaat. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Welkom Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
katrien888 Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Welkom en veel succes grtjs,K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spike Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 hallo, ik weet niet hoe hard het bij jullie waait maar je hebt een flinke kas.Misschien is het verstandig om extra span banden er over heen te trekken.dan staat hij nog steviger.Maar je merkt het van zelf hoe stevig hij staat.mvg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDtje Posted July 30, 2013 Author Share Posted July 30, 2013 Nou na de laatste storm van een paar dagen terug hebben wij verder niks aan extra's er overheen getrokken. En eigenlijk met mijn verbazing is alles heel gebleven. Inclusief mijn deuren. Ik zal vandaag wat foto's van de constructie maken. Aan de vestevegingen die we vooruit al hebben geplaatst . Ik moet er wel bij zeggen dat we het zijl 60 tot 80 cm hebben in gegraven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thea Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Vanaf de stad Groningen is er bijna geen wind ook zo in Vlagwedde.Ga je naar het westen dan komt de wind je tegemoet. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts