Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

JD & Linda


JDtje

Aanbevolen berichten

Hallo mensen van moestuin forum,

 

Wij zijn linda en JD en wij komen als nieuwelingen jullie wel beheerde forum door spitten opzoek naar antwoorden op vragen di al gesteld zijn.

 

Nee serieus, komen wij zoeken naar antwoorden. maar tijdens het lurken zullen wij bezig zijn met onze tuin en willen als dank natuurlijk jullie ook laten zien wat en hoe het geworden is.

 

Aller eerst wil ik jullie danken alvast voor alle verwelkomingen, deze ik natuurlijk altijd achteraf kan danken . maar forum ervaring spreekt dat dit altijd extra veel rek geeft in het topic. Dus Alvast Heel Veel Dank !

 

Aldus, Ik ben JD en ben eerder auto liefhebber. ik heb op de agrarische school in twello gezeten 15 jaar geleden , maar ben echt een heleboel vergeten en gewoonweg kwijt. we hebben 10 jaar in een flat gewoond en zijn sinds een maand verhuisd naar een laagbouw woning met een tuin van 9x30 meter exclusief de voortuin.

488071_287082294759758_1533073099_n.jpg

 

Tot nu toe is dit de tuin en zijn van plan het karkas van de party tent (8x4m) een polykas van te maken het doek hebben we gevonden bij http://www.agroboy.nl een lengte wordt ingegraven zodat hij niet hoger wordt dan 2,50 / 2,70 meter en me niet weg kan waaien.

 

de rest van de tuin zullen stukje bij beetje ontgrast gaan worden om zo in zijn geheel een hele moestuin te kunnen realiseren van 22x9m .

 

Ik zal probreren het verloop van de tuin zoveel mogelijk in deze post te houden.

 

 

MvG

 

Linda & JD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom ! En leuk, ervaren forummers En ja: alle foto's welkom !

 

( maar iedereen heeft ook de optie om een soort van interne 'blog' bij te houden. Zie ieders 'update's ' die je bij iedereen z'n naam ziet staan. Dat is dé perfecte plek voor zoiets !!

succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom welkom!!

 

Wat een heerlijk tuin, daar kun je lekker veel mee. En vervolgens kom je er achter dat je nog meer zou willen...

Stukje bij beetje wordt dit jullie droomtuin, en alles wat je vergeten bent komt binnen de kortste tijd weer terug als je eenmaal bezig bent.

 

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hallo, ik weet niet hoe hard het bij jullie waait maar je hebt een flinke kas.

Misschien is het verstandig om extra span banden er over heen te trekken.dan staat hij nog steviger.Maar je merkt het van zelf hoe stevig hij staat.mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later ...

Nou na de laatste storm van een paar dagen terug hebben wij verder niks aan extra's er overheen getrokken. En eigenlijk met mijn verbazing is alles heel gebleven. Inclusief mijn deuren. Ik zal vandaag wat foto's van de constructie maken. Aan de vestevegingen die we vooruit al hebben geplaatst . Ik moet er wel bij zeggen dat we het zijl 60 tot 80 cm hebben in gegraven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...