Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Mijn erwten verdwijnen


kromkommer

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een problemeke, ik had verleden week erwtjes gezaaid, netjes voorgeweekt en helemaal afgedekt met vogelgaas tegen de duiven en andere vogels.

Wat blijkt? Op een rij van 4m staan er 6 erwten boven en verder in de rij geen erwt te bespeuren, ook geen ongekiemde. Wat kan hier de oorzaak van zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeft bij jou niet zo te zijn, maar ik laat de peulen voortrekken tot echt plantje. Bij mij verdwijnen ze anders ook en wel door de muizen. Overigens niet mijn eigen ervaring , maar dat doen alle tuiniers bij mij op het complex, die hebben daar al langer getuint. Ik mocht ze absoluut niet zo leggen. ( en wie ben ik dan om dat tóch te doen he ? )

 

Zou dus een optie kúnnen zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze wel gelijk buiten in de grond gelegd en zijn allemaal netjes op gekomen en staan nu een cm 5 hoog. Wat ik wel heb,is een vlinder die rond draait werkt op zonne energie of batterij,ik heb het van iemand op het forum gehad, weet alleen niet waar ze het heeft gekocht,maar ik ben er blij mee ideaal.

 

Leuk zijn ze hè Jeanne en zeker ideaal! Ik heb ze een tijdje terug gekocht bij Expo. Veel van deze winkels sluiten en ze gingen er toen uit met flinke kortingen. Heb toen zowat een klein palletje opgekocht, haha. Ik weet niet of ze hiervoor bedoeld zijn maar in de winkel vond ik het meteen een idee voor de moestuin.

Ik heb ze zien staan geloof bij Amazon, Solar Butterfly heet het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een aantal potten klaar gemaakt voor me ma die het wel leuk leek om te zien hoe dat allemaal groeit.

Vooral peulvruchten

Dat wilde ik gister meenemen en in elke pot stond alleen nog maar een etiket

 

Waarschijnlijk een muis die lekker gegeten heeft terwijl mijn gehele gezaaide spullen een tafel ernaast staat en daar is "nog" niks gebeurt

 

@ jeanne-heijmans goed idee ga ik zeker iets mee doen

De herinneringen die je later wil hebben,

moet je nu maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...