Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Tomatenplantjes zien bleek


Sugarsnap

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

 

Sinds augustus vorig jaar hebben we een moestuintje met een klein glazen kasje op een volkstuinvereniging.

In het kasje wil ik tomaten zetten, heb begin maart gezaaid in huis, en vorig weekend verpot en in de kas gezet.

De planten groeien wel, hangen ook niet slap, maar de fris groene kleur is weg en is bleek/licht groen geworden.

 

Iemand een idee wat dit kan zijn?

 

Verder zijn alle tips welkom!

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk verbranding door de zon. Eventueel vergelijkingsmateriaal kun je via de zoekfunctie vinden (of in deze rubriek) maar voeg als het kan nog even een foto toe aan dit topic dan kunnen we je uitsluitsel en advies geven over de oorzaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is precies het probleem dat ik ook heb met mijn pompoenplantjes! Waarschijnlijk heb je ze bij het afharden of in de kas zetten direct in de volle zon gezet. Dat had ik ook. Je moet ze dan nu een tijdje schaduw geven. Tenminste, dat is mijn verteld

Beter 1 kip in je buik dan 10 in de lucht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...