meriams moestuintje Geplaatst: 29 april 2013 Share Geplaatst: 29 april 2013 wie o wie kan me helpen aan pioenrozen? Ik zou ze zo graag willen kweken, vind ze zo mooi, maar ik kan ze nergens vinden....... Ruilmateriaal volop aanwezig hahaha, maar wil ze ook kopen hoor.groetjes,Meriam Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frank Houweling Geplaatst: 29 april 2013 Share Geplaatst: 29 april 2013 http://www.kweduivenvoorden.nl/ Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 30 april 2013 Share Geplaatst: 30 april 2013 Google ook eens "pioenrozen kopen" of "Peonies buy online" . Zat te vinden online. Dat is nu eigenlijk niet echt de tijd meer, om ze op kale wortel te kopen, het best najaar. Maar alvast oriƫnteren kan natuurlijk de hele zomer door. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
meriams moestuintje Geplaatst: 30 april 2013 Auteur Share Geplaatst: 30 april 2013 dankjulliewel!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 30 april 2013 Share Geplaatst: 30 april 2013 Vologens mij nu bij de Lidl Toen ik meloenperen ging halen stonden er ook pioenen tussen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Indy Geplaatst: 30 april 2013 Share Geplaatst: 30 april 2013 Vanaf morgen bij de lidl of aldi,stond in de folder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.