Geplaatst: 30 april 201312 j Hallo ik ben nieuw hier, en ik heb een vraag:Zijn er meer tuinierders die mbv een "dagboek "dingen bijhouden van de tuin als datum dat je bep. gewassen, bloemen gezaaid hebt, verloop van de groei en de oogst,wat doe je met de oogst ? bijzondere waarnemingen wat betreft het weer,vogels insecten etc. Ik wil nl graag ervaringen hiermee delen met andere tuindagboekers ,misschien kan ik nog wat van jou leren .Alvast bedankt groetjes Heleen1963
Geplaatst: 30 april 201312 j Hallo! Er zijn er veel meer die dat op dit forum doen. Je kunt ze hier vinden: blog/ Groetjes, Frank Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 30 april 201312 j Auteur hoi, op dat idee (om het op internet te schrijven) was ik nog niet gekomen, ik doe het nog allemaal netjes in een dik schrift, zodat ik er jaren achtereen in kan schrijven en terug lezen hoe en wat ik vorig jaar gedaan heb
Geplaatst: 30 april 201312 j En dát is nu juist ook de gedachte achter de update's van dit forum. Iedereen kan zo zijn logboek bijhouden en helemaal terugkijken. Ik doe het nu voor het 2e jaar. Superleuk vind ik zelf. Al was het maar voor helemaal mezelf
Geplaatst: 1 mei 201312 j Ik doe beide, ik gebruik het blog vooral voor foto's. En ik heb een dik schrift waar ik elke week wat in schrijf. Gewoon even snel de temperaturen van die week. Of het veel regende, of juist heel droog was. Wanneer we welke landbouwgewassen hebben gezaaid (van de moestuin houd ik dat dan weer niet bij), en wanneer er dieren zijn geboren. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.