Geplaatst: 8 maart 201114 j Ik heb deze gekocht omdat ik deze heerlijk vind in de chili maar ik kan er niet veel over vinden.Op mijn zakje met zaad staat ook verder geen info over wanneer en waar zaaien? Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
Geplaatst: 8 maart 201114 j Ik weet niet of ik precies die soort heb gehad, maar het waren wel kidneybonen. Groeit net als andere stambonen, je moet ze zaaien half/eind mei. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 19 maart 201411 j Weet iemand hoe hoog ze ongeveer worden? Er is nogal verschil tussen stambonen en ik wil weten of ik ze wel of niet aan rijshout moet zetten... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 3 mei 201411 j http://www.bakker-hillegom.nl/product/droogboon-canadian-wonder-/ Hier staat 70cm
Geplaatst: 17 juli 20214 j Zonder steun kan, maar misschien met beter. Hier was de oogst van een paar supermarktbonen niet tegen gevallen, De volgende ronde zitten nu in de keukentuin met linzen.
Geplaatst: 18 juli 20214 j Dit jaar worden bij mij alle stambonen heel lang en hebben ondersteuning nodig? Oorzaak? Canadian wonder red kidney leg ik alle meerdere jaren met goede opbrengst. Kan gedroogd worden maar ook direct gegeten worden.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.