Geplaatst: 16 mei 201312 j Aaltersewilly, wat betekent dat?.Je hebt die zin in je onderschrift staan. Met vriendelijke groet,Wim.
Geplaatst: 16 mei 201312 j Iemand uit Drenthe vraagt dat?Dan is het Wichies n kuske en keerls n poot.
Geplaatst: 16 mei 201312 j Gokje: "Mannen geven elkaar een hand" ofwel in deze context: "Ik schud je hand".....? In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 16 mei 201312 j Neuh....meisjes een kus, mannen een hand......... In deze tijd van duidelijkheid (ahum) zou dat betekenen: ik ben een vrolijke vent die graag meisjes kust maar zeer hetero ben en kerels alleen een hand geef MVG Danuta
Geplaatst: 16 mei 201312 j Wehehehe...als ik 1 ding heb geleerd als reservebelg (ik kom zelf uit Noord brabant) is dat Belgen niet zo 'opvoedend' bezig zijn over het algemeen...gewoon zo als het er staat...gewoon vrolijk, bougondisch, met 2 benen in het volle goede leven staan ) MVG Danuta MVG Danuta
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.