marloesmm Geplaatst: 10 maart 2011 Share Geplaatst: 10 maart 2011 Hallo! Sinds een aantal weken ben ik in het bezit van een Nuts-tuin. Zo fijn om midden in de stad nu toch een moestuintje te kunnen hebben. Mijn balkon werd vorig jaar toch echt te klein Ik heb de tuin over kunnen nemen van iemand en er staat dus al het e.e.a. in. Daarover gaat dan ook mijn vraag. Ik heb geen ervaring met een moestuin, alleen dus het planten in bakken op balkon.Wat zouden jullie doen...de groenten en planten die er al in staan eerst laten groeien en kijken wat ervan komt. Of kan ik ze verplaatsen zodat een aantal in de volle grond staan en ik daarnaast ook nog ruimte heb voor bakken? Er staat al rabarber, aardbeien, maggiplant, lavendel en verder nog wat bloemen. Ik zou ook mais en pompoen willen zaaien, kan dit in een bak of is dat juist beter in de volle grond?Oja...en hoe kan ik voorkomen dat op de luizen de oostindische kers opeten. Dat gebeurde me vorig jaar in balkonbakken en ik vind juist de bloemen zo lekker en mooi. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...