Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Oh drie augustus kan ik helaas niet

Dan is onze dochter jarig ...

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

Geplaatst:
  • Auteur

Balen Marieke! Maar ik verander de datum liever niet nog een keer Tenzij iedereen wel op 22 juli kan? Dat is een maandag, dus dat lijkt me sterk

De kleine vergoeding is trouwens 10 euro. Hopelijk kan 'iedereen' (alle 2 ) zich daar in vinden?

Geplaatst:

Is 2,5 uur rijden voor mij......

uurtje later zou wel fijn zijn ........ ik heb geen idee hoelang de cursus duurt.....jij wel??

moet ook weer 2,5 uur terug en ik rijd niet graag in donker als t ff kan

Geplaatst:
  • Auteur

3 augustus is het in ieder geval nog lekker lang licht En je mag best een uurtje later komen, we zullen toch niet meteen van start gaan. Eerst moet alles nog in worden gericht en klaar worden gezet neem ik aan.

We zijn er dan wel bijna de hele dag mee bezig, maar ik denk echt wel voor 5 uur klaar. Ligt er aan wat voor een moeilijke zaken we willen maken?

Geplaatst:

Ik heb nieuwe sloffen nodig

en ik heb nog nooooooooooooit gevilt....dus geen idee hoelang zoiets duurt.....

anders een lampje?

vilten-vlinderlamp-rond67321370616744.1340306478-van-bertina

aangepast door Gast

Geplaatst:

Nou, dat worden dan wel rauwe handjes voor jullie als jullie echt sloffen in één dag willen produceren...

Denk dat jullie het eelt van de tuinhandjes er dan wel af hebben.

Wel lekker met dit weer, met water spelen.

Succes!!!

Geplaatst:

WATER ???

Bedankt voor de waarschuwing Erny....Ik neem de werkhandschoenen mee

Geplaatst:

Nou Gee.... het is juist de bedoeling dat je het met den blote handjes doet... maar... misschien werkt het met handschoenen ook wel.

Lekker soppen zal het wel worden ja, misschien de tafel in een plastic zwembadje zetten, kunnen jullie tussendoor ff badderen...

Geplaatst:

661092-smiley-meisje17841370628869.jpg

***Geedee heeft watervrees en is allergisch voor zeepjes!***

Geplaatst:

Hè jammer dat ik niet mee kan Lekker inzepen

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Sinke, Geedee; komt 10 uur goed uit? Dieuwertje: kon jij ook?

Hoi Hoi,

Ik zet 3 augustus in mijn agenda.

Wil tijdens de zomervakantie nog naar mijn tante in Frankrijk.

Tenzij ik daar ben doe ik nog steeds graag mee.

Makkelijke moestuintjes en kippen verzorgerster.

Courgette, broccoli, rodekool, rodeui, bieten, radijs, peulen, snijbiet, andijvie, bonen, tomaat, peper, paprika, kruiden, aardbeien, aalbessen, rabarber

http://www.kippenhuis.blogspot.de

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Ik kan en wil nog........

IK heb wel zitten denken : moestuindag 6 weken daarna....2x een heel end rijden.....een verkorte viltcursus(bijv. alleen basis) op 21 sept. haalbaar?? Ik roep maar ff wat

Geplaatst:
  • Auteur

Ik vind het elke keer weer tegenvallen wat je op zo'n moestuinforumdag kunt doen. Had eerder wel het idee om iets met de trekker te doen, of kippen slachten Maar het is altijd te druk met mensen die net aankomen, mensen die ruilen, eten, etc.

Dit jaar zijn er een paar mensen die iets komen uitleggen/laten zien (paddenstoelen, Druppelaar-systeem, etc.) Eens zien hoe dat gaat dit jaar...

Geplaatst:

Als je als zeep savon de marseillie gebruikt heb je aan het eind van het vilten geen oma handjes(ribbelige vingers), maar lekkere zachte handen. En niet geribbeld.

Tip van mijn breicafejuf, die ook veel vilt.

Geplaatst:

Ik heb er nog eens goed over nagedacht en heb besloten om niet deel te nemen aan de viltcursus.

Ik kijk vooral op tegen die hele rit heen en terug en dat is mij momenteel gewoon té veel. Ik hoop niet dat je me het al te kwalijk neemt Jorieke.

Geplaatst:
  • Auteur

Uieindelijk een datum gekozen waarop Geedee, Dieuwertje en Simke zouden kunnen (of in ieder geval geen datum waarop ze NIET konden), maar waarop Marieke niet kan.

Nou komen Geedee en Dieuwertje niet, en wil ik de datum niet meer veranderen zodat Marieke kan, omdat het wel heel kortdag is.

Ik snap helemaal dat (en waarom) jullie niet kunnen komen. Maar toch....

De cursus was in 1e instantie ook een privécursus voor mij, maar wat extra zielen leek me gezellig

Geplaatst:

Ja dat is wel een beetje balen..Het heeft ook te maken met afstand joh..dat merk ik hier ook als ik wel eens wat organiseer..soms wordt zo`n afstand teveel.

Pak je tante in en kom je hier zaterdag vilten? Overnachting inbegrepen.

Ik zou wel graag willen, maar kan echt niet komen.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Je hebt helemaal gelijk Jorieke......bied mijn excuses aan.

• 2 weeks later...
Geplaatst:
  • Auteur

Het vilten was leuk! Omdat er zo weinig mensen waren, konden we 2 paar per persoon maken Ik heb alleen 'eigen' wol gebruikt, mijn moeder en Simke hebben er nog gekleurde wol bij gevilt.

Foto120856531375988759.jpgFoto121915941375988798.jpgFoto122190201375988802.jpgFoto122419751375988807.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic