Jump to content

Even voorstellen

Tuin514

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben Linda, samen met m'n man Frits heb ik een moestuin onder glas.

Het is een voormalige rozenkas, waar de eigenaar een soort volkstuincomplex van heeft gemaakt. Reuze handig, nooit last van regen en wind.

Omdat we nooit eerder een moestuin hebben gehad, heb ik heel veel aan dit forum, dus veel dank aan jullie

Er komen binnenkort natuurlijk ook foto's

Groetjes,

Linda

Groeten,

Linda

Welkom ! Een tijd terug werd hier inderdaad melding gemaakt van een grote kas ergens in Flevoland , waarin de eigenaar lots ging verhuren, voor tuinieren onder glas. Was een leuk idee ! Jij doet dat daar dus nu ?

Zoals je misschien wel weet kan je hier op dit forum een 'moestuin-seizoen' bijhouden ( een soort blog ) ; zie ieders 'update's ' leuk !

Hallo Linda en Frits, welkom!

Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen met tuinieren onder glas! Het is wel even anders dan in de open lucht, lijkt me. Afgezien van geen regen of wind zullen er wel meer dingetjes anders zijn, lijkt me.

Veel plezier en succes met jullie eerste seizoen!

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

@bit, ja dat is het precies, ik weet verder niet hoe lang het nu bestaat

Geen last van regen en wind en vogels, het is een beetje zoeken en uitproberen, veel gluren bij de buren

Vooral het zaaien, want volg je nou wat er op het zakje staat of toch maar zaaien en maar zien wat er gebeurt, hoe weet het erwtje nou of het april of juni is (in de kas dus ) gewoon proberen en zien of het lukt, dat is juist zo leuk

Groeten,

Linda