Jennywhere Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Hallo!! Ik ben nieuw op het forum! Ik ben dit jaar begonnen met het moestuinieren! Tot nu toe vind ik het fantastisch! ik heb pas gisteren mijn eerste radijsjes geoogst! Ook sta ik ingeschreven voor een volkstuin. Ik wil graag zoveel mogelijk verschillende plantjes uitproberen zodat ik straks wat ervaring heb als ik een volkstuin krijg toegewezen! Groetjes en heel veel tuinplezier! Jen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danuta Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Hi Jenny, veel plezier op dit forum, en stuur even een PB voor wat zaadjes die ik over heb, oude en nieuwe... MVG Danuta Quote MVG Danuta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Welkom en veel moestuin plezier Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 welkom (ook op de tuin als je een keer zou willen kijken) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss.J Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Hoi Jen, welkom!Je hebt tenminste al wat geoogst uit je tuin! Ik heb van alles gezaaid en gepoot, maar de eerste producten moeten nog komen. Van pure wanhoop heb ik bij de Jumbo een tijd geleden van die voorgetrokken sla met kluit (drie verschillende) gekocht en opgepot, zodat ik tenminste af en toe een blaadje uit eigen tuin kan eten. Veel plezier en hopelijk krijg je snel je lapje grond toegewezen! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuin514 Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 welkom Quote Groeten,Linda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jennywhere Posted May 24, 2013 Author Share Posted May 24, 2013 welkom (ook op de tuin als je een keer zou willen kijken) Hoi Rob, Bedankt voor je berichtje, waar heb jij een tuin? En doe je allang aan moestuinieren?Ik sta zelf ingeschreven bij ZWN-volkstuinen, nu op plaats 14 van de wachtlijst. Groetjes,Jenny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jennywhere Posted May 24, 2013 Author Share Posted May 24, 2013 Hoi Jen, welkom!Je hebt tenminste al wat geoogst uit je tuin! Ik heb van alles gezaaid en gepoot, maar de eerste producten moeten nog komen. Van pure wanhoop heb ik bij de Jumbo een tijd geleden van die voorgetrokken sla met kluit (drie verschillende) gekocht en opgepot, zodat ik tenminste af en toe een blaadje uit eigen tuin kan eten. Veel plezier en hopelijk krijg je snel je lapje grond toegewezen! Marijke. Hoi Marijke, Bedankt voor je berichtje! Heb je al lang geleden alles gezaaid? groetjes! Jenny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 welkom (ook op de tuin als je een keer zou willen kijken) Hoi Rob, Bedankt voor je berichtje, waar heb jij een tuin? En doe je allang aan moestuinieren?Ik sta zelf ingeschreven bij ZWN-volkstuinen, nu op plaats 14 van de wachtlijst. Groetjes,Jenny Buytentwist, een jaar of 4, het landjevandeboer is ook een aanrader Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sovreze Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Ik betrap mezelf erop sommige gebruikersnamen anders te lezen dan dat er werkelijk staat, zal Freudiaans zijn Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Hoi Jen, ik ben in maart ofzo begonnen, dus niet echt vreselijk vroeg, maar ik heb een aantal zaailingen verloren en moest weer opnieuw beginnen.... Motiveert niet bepaald, als je bij anderen leest hoe geweldig dit plantje het doet en dat zaadje opkomt etc. Gelukkig doen mijn aardappelen het wel lekker, dus enig succes heb ik dan toch En ik wacht, net als iedereen, op de zon en het mooiere weer. Groeten, Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Welkom Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Welkom, Leuk dat je staat ingeschreven bij de ZWN. Daar tuinier ik ook. Wie weet komen we elkaar binnenkort in levende lijve tegen. Het kan zomaar snel gaan. Ik weet dat er tuin vrij komt deze maand dus naar nr 13 schuif je alvast op. groetjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts