wilmer Geplaatst: 28 mei 2013 Geplaatst: 28 mei 2013 Mijn kolen zien er ineens zo zielig uit: Komt dit door slakken? Quote
Frans Geplaatst: 28 mei 2013 Geplaatst: 28 mei 2013 Zo te zien vogelvraat. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
wijo Geplaatst: 29 mei 2013 Geplaatst: 29 mei 2013 Met zeepsop besproeien. Dan lusten de vogels het niet meer. Quote Met vriendelijke groet,Wim.
wilmer Geplaatst: 29 mei 2013 Auteur Geplaatst: 29 mei 2013 Ok bedankt voor de tips. Ik heb wel heel veel slakken in de tuin, maar niet aan deze kant, er vlak naast staan sla en spinazie en die zijn helemaal niet aangetast. Aan vogels had ik nog niet gedacht, dus ik ga dan inderdaad een net doen en misschien ook korrels. Quote
kroongj Geplaatst: 29 mei 2013 Geplaatst: 29 mei 2013 En de planten gewoon laten staan. Ze groeien vaak weer terug. Quote Groet, Geert-Jan
Riverdale27 Geplaatst: 30 mei 2013 Geplaatst: 30 mei 2013 Vogelnet (vooral als planten jong zijn, daarna blijven vogels er wel vanaf). Slakkenkorrels, want slakken komen nog wel. En die plantjes komen er wel door ja. Enkel hopen dat je geen koolvlieg krijgt Quote
wilmer Geplaatst: 30 mei 2013 Auteur Geplaatst: 30 mei 2013 Dat zou het verhaal wel helemaal af maken he... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.