Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Welkom en ziet er leuk uit. En het voordeel is dat je de planken ook nog wat kan aanpassen voor grote planten.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Inderdaad super leuk en goedkoop alternatief voor urban growing

Vraagje: hoe bevochtig je de potgrond? Boven langs of via druppelaars ofzo??

Geplaatst:

ik giet er bovenin water in, eerder ook ertussen maar dan maak ik er eigenlijk alleen maar gaten in waardoor er water en aarde uitstroomt. het is ook niet nodig want als ik voel is het onderaan ook vochtig.

Geplaatst:

waauw, dat is echt heel erg leuk! ik heb er ook naar gekeken, maar ben toch maar voor de klassieke kruiden in potten gegaan wel een beetje spijt, want het oogt erg mooi!

Geplaatst:

wat leuk !!!! en wat een goed idee !!!! helemaal super zeg laat je mettertijd weer eens zien hoe je tuin erbij staat ??

ben erg nieuwsgierig(zoals alle anderen die reageerden

Zo kun je desnoods op een balkonnetje tuinieren, en het ziet er nog leuk uit ook bravo !!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...