Eelcow Posted June 10, 2013 Posted June 10, 2013 Hallo allemaal, Mijn naam is Eelco, ben 26 jaar en sinds vrijdag heb ik een moestuin samen met mijn vriendin in Wijk bij duurstede.Wij zijn nu druk met het omspitten en klaarmaken van de grond voor een kleine oogst dit jaar.Ik heb thuis in kleine kasjes al wat bonen gelegd. Wat zou ik verder nog kunnen zaaien dit jaar.- wortel- radijs- courgette- sla- spinazie- andijvie Quote
Stan Posted June 10, 2013 Posted June 10, 2013 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Lynn Posted June 10, 2013 Posted June 10, 2013 Welkom! Je kunt op dit moment nog heel veel zaaien. Snijbiet, (Turkse) spinazie, boerenkool ..... Quote http://moestuinmiep.blogspot.com
roosmarij Posted June 10, 2013 Posted June 10, 2013 Hallo Eelco & vriendin, en welkom! Gaaf, dat jullie een volkstuin hebben kunnen vinden! Veel plezier en succes dit seizoen. Het is eigenlijk nog maar net begonnen, naar mijn gevoel. Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
marijke Posted June 10, 2013 Posted June 10, 2013 Succes met jullie tuin en welkom op het forum Quote
Jorieke123 Posted June 17, 2013 Posted June 17, 2013 Welkom Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Eelcow Posted March 10, 2014 Author Posted March 10, 2014 Aangezien het vorige seizoen voor ons pas later is gestart gaan we er dit jaar flink tegenaan.op het moment hebben we al een hoop gezaaid waaronder wat bloemen.- peulen- snijbonen- sla (4 soorten)- paprika- tomaat- Wortel- ui- spinazi Verder staan de pootaardappelen klaar voor over een week of 4. Ik zal eerdaags eens wat foto's maken voor in mijn topic. Groet en veel tuinplezier! Quote
Recommended Posts