Veerkee Geplaatst: 19 maart 2011 Auteur Geplaatst: 19 maart 2011 o nee daar moet ik niks van hebben Dat zei ik ook toen ik NET 14 was.Halverwege 14 zou dat liegen geheten hebben tja, maar tegen mij zegen ze ook altijd dat ik anders ben dan de andere, ik ben ook echt een buiten mens.laten we zeggen bv ik ga ook helemaal niet graag naar de cinema enz.. Quote
Koert Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 Dat ben ik ook een echt buitenmens, ging/ga nooit naar disco/kroeg/cinema, zaten met vrienden altijd midden in de natuur, maar dan wel met een biertje of iets anders lekkers Maar blijf lekker je zelf Veerkee, daar mag je trots op zijn Quote Even a broken clock is right twice a day
dennislp Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 o nee daar moet ik niks van hebben Dat zei ik ook toen ik NET 14 was.Halverwege 14 zou dat liegen geheten hebben En dat zeg ik nog steeds nu ik 16 ben Maarja, ik hou van zoveel dingen Vraag niet waarom ik net 7 uur non-stop heb zitten game'en... ... . . . tribalwars Maar nog nooit 1 druppel alcohol, of 1 druppel energie-drank-gedoe *uit blikjes* naar binnen gehad.. (AA-Drink natuurlijk wel Die extra energy van hun heeft 90 gram suiker per 100ml! NeeNee, heb die troep niet vaak.. veel te zoet En Veerke, groot gelijk.. Met zeuren kom je ver Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
aardbeijim Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 Tribalwars heb ik vroeger ook al een aantal keer gespeeld maar doe ik nu niet meer aan(Gaat te veel tijd inzitten).Ben jij daar heel goed in?Kom anders even in babbeltuin in de huiskamer verder praten. Quote Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Veerkee Geplaatst: 20 maart 2011 Auteur Geplaatst: 20 maart 2011 Volgens mij heeft het hier vannacht gevroren de grond in de bak is hier en daar wit...wat betekend dat? dat mijn sla plantje binnekort dood gaat? Quote
jasmin Geplaatst: 20 maart 2011 Geplaatst: 20 maart 2011 Hoeft niet... gewoon afwachten.... ik had plantjes lollo rossa die de hele winter onbeschermd hebben overleefd... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Madeliefje Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 zoals de titel al zegt,mijn vraag is of zo een square foot garden, zo een 1 viertkante meter bak met vakjes ook zo te koop is?zo ja, weten jullie waar?bij Welkoop en de diverse ander tuincentra kost ca 19,95 Quote
beekje Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 ik heb ze net gekocht bij Brico Planit (de vroegere Leroy Merlin, wel aan 34 euro stuk maar van het merk Keter, en in plastiek, je zet ze in een paar minuten in elkaar Quote
RickT Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Voor die prijs had ik er ook wel een paar voor je gemaakt Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen
Helly Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Rick, gewoon wat op voorraad maken als bouwpakket en in de verkoop zetten! Zoals je hier op t forum kan lezen is er best wel veel vraag naar. Quote Good things come in small packages
Trotstomaatje Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 Welkoop inderdaad! €20,- en je hebt hem! Klik er maar op Ziet er leuk uit, ik keek eerst op een site waarbij je al snel op 50 euro zat Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.