Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Bit - aanbod


Bit

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Stekje gaat moeilijk worden, heb alle gevraagde stekken al klaar staan gewordteld en wel. Maar een takje of wat kan natuurlijk altijd. Of anders doe ik wat 'wortel-lopers in een potje.

neem ik mee !

En zwarte munt ? Heel graag ! ( takje of ook een stuk wortel-uitloper )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Buddleia. Helemaal goed hoor. Ik heb nog 1 rood-paarse. Royal Red '' heet die. Felle kleur, ik vind m erg mooi zelf. Geurt goed.

En ik heb nog 1 gele, de Buddleia weyeriana. Nog betere geur. beetje geel , iets oranje kleur. Minder fors. Erg feestelijk ding.

 

De rest is al allemaal weggegeven hier her en der ( er kwam hier geen respons ) gewoon beide meenemen ?

wil niks terug. Heb al zat van je.

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ester. Winterui hoeft niet ( weet eerlijk gezegd ook niet wat voor ui dat zou moeten zijn. Ik hoef ook niks terug he ?

 

@Boomvrouwe. Zaad neem ik mee , sowieso wel wat voor de zaadtafel.

Stek van de eeuwige moes kan ik meenemen, maar is niet geworteld dan. Probeer ik vrijdag nog te doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het gevonden. Electric is de eerste rode ui die geschikt is voor winterteelt. Doe maar een bolletje ja. ( 1-5 ofzo , wat je hebt/kan missen )

Die Silvermoon is geschikt voor winterzaai, maar niet het poten begrijp ik.

 

@ thnx appelvrouw. Maar ik zal ook een takje meenemen dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanmiddag je Buddleia's in een grotere pot gezet. Dingen waren vastgegroeid op de plek waar ze stonden, en er zat wat veel wortels aan. Maar goed. Het regent morgen geloof ik toch de hele dag hier.

Planten zijn al lekker aan de maat. Wat gesnoeid zelfs. Nog een extra pot mee met 2 jongere maar al goed gewortelde stekken er in. De rode Royal Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben echt super super blij met de buddleia`s een van de twee gaat naar mijn zeer zieke buurman ( ms) die laatst vol verbazing naar mijn voor de deur staande buddleia zat te kijken..dat had hij nog nooit gezien.. als ik ooit misschien een stekje kon regelen..... topaktie Bit

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry. Nee. Ik ga nu ook niet meer naar de tuin. Net de Trifle klaar. Morgenocht. koffie drinken en Henkg oppikken en de reis naar Zelhem. Auto al gepakt.

 

Maar daarnaast. Wat versta je onder een laat aardbeienras ? Verschil tussen de uitersten van vroeg - midden en de late is misschien een week of 3 ? niet véél meer hoor.

Doordragers zijn natuurlijk laat wel ( nu nog )

Zelf vind ik Frau Mieze Schindler wel een late ( vooral láng doordragend, tot wel richting de laatste ) Maar van die planten is alles vergeven. Stan heeft mijn laatste morgen die hij krijgt. Heb geeneens meer een stek voor mezelf haha ( geeft niet hoor )

 

Maar lang verhaal kort : sorry. Nee dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...