moniqumanon Posted June 22, 2013 Posted June 22, 2013 hoi, ik ben net achter deze site gekomen, tja mijn tuin is niet echt een moestuin te noemen, maar met bakken/ hangbakken/ groeizakken en op tafels rekken kom ik ver in een stads tuin, die ook nog een vijver heeft met kikkers/ salamanders, soms aangevlogen eenden uit de buurt, ik probeer veel uit en ben ook dol op thee uit eigen venster- huis en tuin-bank.er kan veel vooral als je de hoogte in werkt, ik lees graag jullie verhaaltjes / tot ,...... gr mo Quote
Stan Posted June 22, 2013 Posted June 22, 2013 Welkom en zelf heb ik ook heel veel in bakken. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Lynn Posted June 23, 2013 Posted June 23, 2013 Welkom. Over het zelf samenstellen van thee is op dit forum ook veel te vinden. Quote http://moestuinmiep.blogspot.com
Jorieke123 Posted June 25, 2013 Posted June 25, 2013 Welkom Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
roosmarij Posted June 26, 2013 Posted June 26, 2013 Hallo Mo, welkom van nog zo'n manden-, bakken- en pottenmoestuinierster! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Recommended Posts