eelzuhtjuh Geplaatst: 23 augustus 2013 Geplaatst: 23 augustus 2013 Hoi Jet,Aan 4 teentjes per soortje heb ik genoeg áls je het kan missen natuurlijk! Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
thea Geplaatst: 24 augustus 2013 Geplaatst: 24 augustus 2013 @Jet heb je 3 vroege rose aardappeltjes voor mij ? Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
appelvrouw Geplaatst: 24 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2013 Hoi Jet,Aan 4 teentjes per soortje heb ik genoeg áls je het kan missen natuurlijk! 4 tentjes van die drie soorten? Of kijk je zelf even mee bij mijn soorten? Thea, 3 aardappels Rose de France voor jou.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
thea Geplaatst: 24 augustus 2013 Geplaatst: 24 augustus 2013 Top een begin voor de verzameling? Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
appelvrouw Geplaatst: 24 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2013 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
eelzuhtjuh Geplaatst: 24 augustus 2013 Geplaatst: 24 augustus 2013 Nee van die soortjes die jij aangaf is prima jet Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
appelvrouw Geplaatst: 29 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2013 OK ik zorg ervoor Ilzutje Nog extra aangeboden...Plantjes Jiagolan (onsterfelijkheidskruid)...geworteld dus. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 30 augustus 2013 Geplaatst: 30 augustus 2013 Daar wil ik wel 1 van.....heb de mijne vermoord Quote
thea Geplaatst: 30 augustus 2013 Geplaatst: 30 augustus 2013 HOE te veel gebruikt? Gebruikt je het als thee? Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
appelvrouw Geplaatst: 30 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2013 Ik wel ja, ik droog het, en het gaat in mijn ochtendmix... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 30 augustus 2013 Geplaatst: 30 augustus 2013 Nee ik had hulp bij onkruid wieden......en toen was ie weg.... Quote
appelvrouw Geplaatst: 30 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2013 (aangepast) Ik zet hem er voor je bij Gé, de Jiagolan. Kim412Krijgt: olijfkomkommerzaad JarnoKrijgt: oerpreiGeeft: Chinese Bieslook KruidjeGeeft: winterjasmijnKrijgt: Bonkige aardbei EelzuhtjuhGeeft: bananenmunt en Thymus Preacox, poters franceline, knoflook fokhagymaKrijgt: Mount Omei, poters burgundy highland red(3), aloë vera, knoflook..? Bit:Geeft: Lavendel,grapefruit engembermuntkrijgt:oerprei & poleiNoir de Crimée zaad, stek roze bes Daphne... Stan:Geeft: Paddestoelbroed & Eryngium campestreKrijgt: zaailingen Kruisbes & zaad Bonkige aardbei HenkG:Krijgt: Zaden Rose de Bern en Gartenperle en een bol gerookte knoflookGeeft: balkonstar? Esther:Krijgt: oerprei, egyptische ui, bonkaardbei SalamanderKrijgt: BonkaardbeiGeeft: (bloemenzaad) (helenium nogwattius) PiroskaKrijgt: Oerprei, egyptische ui, bonenkruid en Noir de Crimée-Tigerella- en de Oekrainse-Bit-tomaatzaadGeeft: sarpo mira`s, sugarsnaps, lage sperzieboon en tokzaad.. GeedeeKrijgt: teunisbloem en Jiagolan(en ik moet nog kijken voor de trompetklimmer)Geeft: Jostabes en kidney`s Thea Krijgt: poters rode de France & Bonkaardbei 31 augustus 2013 aangepast door Gast Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
thea Geplaatst: 30 augustus 2013 Geplaatst: 30 augustus 2013 En bonkige aardbeien toch?/ Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
geedee Geplaatst: 31 augustus 2013 Geplaatst: 31 augustus 2013 Ik zet hem er voor je bij Gé, de Jiagolan. GeedeeKrijgt: teunisbloem en Jiagolan(en ik moet nog kijken voor de trompetklimmer)Geeft: Jostabes en kidney beans en turkse muts St Janskruid heb ik inmiddels, dus die hoeft niet meer Quote
Salamandertje Geplaatst: 2 september 2013 Geplaatst: 2 september 2013 Ik heb een stekje gemaakt van mijn Zeeuws Knoopje. Als je interesse hebt mag je m hebben! (Even kijken of hij goed aanslaat, is nog afwachten. Stekje is pas een paar dagen oud) Quote Bzzzz...
appelvrouw Geplaatst: 2 september 2013 Auteur Geplaatst: 2 september 2013 Ik las dit over het zeeuws knoopje: De grond dient voedzaam en vochtig te zijn. De bodem dient kalkhoudend te zijn. De plant prefereert de halfschaduw, maar volle zon kan goed verdragen worden.Ik heb er een perfecte plek voor, dus graag! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Salamandertje Geplaatst: 2 september 2013 Geplaatst: 2 september 2013 Oké leuk! Gereserveerd. Quote Bzzzz...
Bit Geplaatst: 2 september 2013 Geplaatst: 2 september 2013 stekje van de ananassalie als dat kan, ja leuk !Neem ik van alle Oekraïner tomaten-varianten paar zaadjes mee. Of heb je nog wat anders als wens ? Quote
appelvrouw Geplaatst: 3 september 2013 Auteur Geplaatst: 3 september 2013 Die ene hoeft niet Bit..Die een vorm heeft tussen roma en hartvormig in. Daar heb ik zelf al zaad van genomen.maar de oranje en de gelobte wel graag.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jootje Geplaatst: 5 september 2013 Geplaatst: 5 september 2013 Jetje, Mag ik wat van jouw paarse mega koolrabi wat zaadjes? En misschien van de kleine blue hubbard? Neem voor jou in ieder geval de bildstar poters mee. En die ene truffelaardappel, grinnik! Quote
appelvrouw Geplaatst: 7 september 2013 Auteur Geplaatst: 7 september 2013 Ik ga kijken of ik deze zaadjes nog heb Jo, je hoort het wel. Ik heb vorige de week stekken gemaakt van mijn Ananas-salie en van de salie "Honey Dew Melon"..weet niet of ze aanslaan voor de moestuinFD..wie belangstelling heeft roept maar Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 10 september 2013 Auteur Geplaatst: 10 september 2013 Jootje ik heb wel een zakje superschmelz( van Koert) maar weet niet zeker of dit de paarse is, of dat ik het zakje gebruikt en leeggemaakt heb waar de paarse inzaten.Wil je wat van dit zakje met het risico dat het ook groene zijn? Ze zijn houdbaar tt volgend jaar.verder is de baby hubbard op( had ik vast gekregen een paar zaden) Ik heb wel Halloweenpompoen Sankt Martin, Spaghettipompoen en kalebaszaad als je wilt Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 11 september 2013 Auteur Geplaatst: 11 september 2013 (aangepast) Zo langzamerhand ga ik vast wat inpakken. Hier komt mijn checklist, willen jullie controleren of jullie naam achter de juiste plant/zaai/pootgoed staat? Van sommige planten heb ik nog exemplaren..misschien zit er iets voor je bij? Zelf zoek ik nog:*zaden van (gekochte) pompoensoorten*speculaas-plankjes*gripzakjes*poters frieslander of andere vroege aardappel, bio geteeld*gedroogde goudsbloem en gedroogde duizenblad*walnoten Aangeboden en reeds afgesprokenPoleimunt (Debjeduif) 3 xKleine kardoenplantjes 4 xzaailing kruisbes ( Stan) nog 2xgrote pot muurleeuwenbekje 1 xStek roze bes Daphne ( Bit)zaailingen helleborus 4 xstek ananas salie (Bit) nog 3 xstek honey dew melon salie 4 xstek munt longifolia (Bit)Jiagolan onterfelijkheidskruid ( Geedee) nog 4 xkruipende rozemarijn 'capri" 4 x Egyptische ui (Esther, Piroska ) nog 4 xOerprei (Jarno, Esther, Piroska) nog 2 x Satureja Montana-bonenkruid (Piroska)Aloë Vera plantje (Eelzuhtjuh) nog 3 xEeuwig Moes 3 xOlijfkomkommerzaad (Kim412)Bonkige aardbei( Kruidje, Esther, Salamander, Thea, Piroska)Aardbei Mount Omei (Eelzuhtju)Teunisbloem ( Geedee) (nog heel veel in de tuin) Poters Burgundy Highland Red ( Eelzuhtjuh 3) nog 3 poters te gaanPoters Rose de France ( Thea 3) Nog 6 poters te gaanPoters Bleue d`Artois ( Eelzuhtju 3, Bit 2)Poters Veille France ( Eelzuhtju 3, Bit 2) Knoflook Morado (Eelzuhtju 4 tenen) & Debje duif...Knoflook Germidour (Eelzuhtju 4 tenen) nog 4 te gaan+ voor wie wil de binnentenen van de bol...Knoflook Germidrome (Eelzuhtju 4 tenen) nog 4 te gaan+ voor wie wil de binnentenen van de bol... zaden Rose de Bern (HenkG)zaden Gartenperle (HenkG)zaden Noir de Crimée ( Piroska, Bit)zaden grote Oekraïner (Piroska)zaden tomaat Tigerella (Piroska)Bonkige aardbeizaad (Stan)gerookte knoflook (HenkG) Olifanten (Stan) 15 september 2013 aangepast door Gast Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bit Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Ik neem nog wat gripzakjes voor je mee. ( maat 5,5 x 7,5 cm ) 50 stuks. Ik sta op je lijst bij zaden grote Oekraïner, maar dat hoeft niet he ?Ik krijg wel véél van jou trouwens.Zal ik gele Oekraïner zaad voor jou meenemen ? of was dat al ergens gezegd ? ( ik raak echt de draad een beetje kwijt ) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.