Freko64 Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en vind het nu al leuk. Ik heb nu ook een volkstuintje.. Het is ongeveer 200 m2. Er staat nu al sla, andijvie, bloemkool, tomaat en nog meer (nog niet te zien op de foto). Op de achtergrond is een deel van iemand anders. Ik heb dit tuintje gekregen van Stichting Present via de voedselbank waar ik helaas gebruik van maak. Ik wil er ook een kas op hebben maar omdat daar het geld nog niet voor is hoop ik dat iemand dat kan sponsoren. Iedereen verder plezier met het lezen van mijn gerichten en foto's van mijn moes(volks)tuin. Groetjes Fred Quote
Stan Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 Welkom en kijk hier eens : doe-het-zelf-f29.html met de zoekfunctie kan je nog veel meer vinden. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
marijke Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 Welkom!Wens je een goede tijd op het forum en een lekkere oogst toe Quote
Jorieke123 Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 Welkom Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Grasbier Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 Wow dat ziet er al goed uit.Ook welkom van mij... een beginner Quote
Bit Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 Welkom ! ( sponsor voor het aanschaffen van een kas ? hoe zie je dat voor je ? ) Quote
roosmarij Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 Hallo Fred, welkom! je zult hier heel veel ideeën vinden en antwoorden op vragen die je nu nog niet hebt bedacht... Ik vind het een prima idee om gebruikers van de voedselbank een volkstuin te bezorgen, dan kun je zelf verbouwen wat je aan groente en fruit nodig hebt, en 200m2 is niet bepaald klein in mijn ogen. Het is in ieder geval al groter dan mijn achtertuin!Veel succes in je tuin, een heel goede oogst en veel plezier op het forum gewenst! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Freko64 Geplaatst: 27 juni 2013 Auteur Geplaatst: 27 juni 2013 Hoi, Ik vind het zelf ook een goed initiatief van Stichting Present. Het toeval wil dat ik zelf nu ook als vrijwilliger werk bij Stichting Present. Maar goed, dat is niet voor dit forum. Weer even wat foto's van gisteren en vandaag. Groetjes, Fred Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.