Gemma Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Een poosje niet op dit topic gekeken en zie nu tot mijn schrik de datum... 21 september???Ja... AAAAHHH!!!1Sla mijn agenda erop na ( tegen beter weten in ) CHIPS!!!dan hebben wij op ons complex een tuindag.Een dag waaraan ik actief zou deelnemen.( we gaan verschillende stands maken, omdat ons complex erg Multi-culti is ) van verschillende landen en koken met producten van de tuinen.Om elkaar beter te leren kennen ( 300 tuinen op het complex, kan je niet iedereen even goed kennen ) en voor de lol.Zo zijn er verlotingen van allerlei leuke dingen, staat er een bijenstand etc etc.Ik ga met de Italiaanse buurman koken en ( hopelijk ) de prijs voor beste stand en eten in de wacht slepen!!Dus........ wederom geen MTFdag voor mij.. Grrrrr.. Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heleen1963 Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 +een Multi culti tuindag in je eigen wijk is toch ook leuk ?? Misschien ligt juist daar wel jouw taak !mensen motiveren,van alles delen. Geniet er van en veel succes maak er een speciale dag van Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Hè verdorie Gemma, jammer..kunnen we elkaar nog niet leren kennen en niet ruilen ..en kletsen over kruidjes e.d...Volgend jaar weer een nieuwe kans! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Oeps... Déjá vu... Jammer Gemma! En ik zou met Gemma meerijden... en dat gaat dan ook niet door dus kan ik ook niet komen. Of er moet nog een Groningse/Friese auto die kant opgaan met ruimte voor mij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemma Posted July 4, 2013 Author Share Posted July 4, 2013 Baal er ook van!!!!Sorry erny.. ( je tomaten gaan erg goed overigens!!! ) Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Ach, het gaat zoals het gaat he... Das fijn om te horen van de tomaten want hier staan ze nog niet eens in de grond en weet ook niet of dat nog gaat gebeuren... dus het is aan jou om voor nageslacht te zorgen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Jammer hoor Gemma. Volgende keer eerst in de agenda kijken, en daarna pas carpool-plannen maken? Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemma Posted July 16, 2013 Author Share Posted July 16, 2013 Jaklopt, helemaal mijn fout.... Nogmaals excuus!! Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts