slavegirl Geplaatst: 26 september 2014 Geplaatst: 26 september 2014 hallo,ik heb vandaag een tas vol wortelen naar de kinderboerderij gebracht, telt dat ook? was overschot van de moestuin van mijn tuinmaatje, gister wortelen naar de voedselbank gebracht, waren ze heeel blij mee, Quote
Connie Geplaatst: 26 september 2014 Geplaatst: 26 september 2014 Ja tuurlijk telt dat ook.Super voor de voedselbank en super voor de kinderboerderij Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Kibas Geplaatst: 27 september 2014 Geplaatst: 27 september 2014 Ananaskers aan 2 tuinburen, olijfkomkommer aan 3 tuinburen en snijbiet aan een tuinbuurvrouw. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 28 september 2014 Geplaatst: 28 september 2014 Vandaag gaan we veel uitdelen Quote
appelvrouw Geplaatst: 28 september 2014 Geplaatst: 28 september 2014 hallo,gister wortelen naar de voedselbank gebracht, waren ze heeel blij mee, Hier mogen ze geen voedsel voor de voedselbank aannemen van particulieren Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 nog wat zomer frambozen Quote
appelvrouw Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 Jam: kruisbessen. Sambal: badjak. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
RobO Geplaatst: 1 oktober 2014 Geplaatst: 1 oktober 2014 bosje asters in ruil voor gekregen appeltjes Quote
meekje Geplaatst: 1 oktober 2014 Geplaatst: 1 oktober 2014 Pastinaak Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Jorieke123 Geplaatst: 1 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2014 3 grote, en een stel kleinere aalbessenstruiken. Via Marktplaats. Meteen een rondleiding langs de varkens gegeven, op Joep zijn klompen. Auw Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
RobO Geplaatst: 2 oktober 2014 Geplaatst: 2 oktober 2014 pompo, pompi en pompoe(aan allermooiste kleindochter die nét in groep 3 zit en leert lezen ) Quote
Groentjuh Geplaatst: 20 oktober 2014 Geplaatst: 20 oktober 2014 Had een tijdje geleden een kaartje bij de AH opgehangen, vragend om potten voor planten. Na 2 maanden belde er een vrouw, die had veel potten over en was haar tuinschuur aan het opruimen. Had ik mooi 30 gratis potten. Toen de belofte gedaan om nog iets terug te doen dus hebben we haar een verse appeltaart gegeven. Ze ging toevallig die middag op familiebezoek dus dat kwam goed uit. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Piroska Geplaatst: 20 oktober 2014 Geplaatst: 20 oktober 2014 Ik heb een kiwano weggegeven, die mensen hadden nog nooit zoiets gezien, was heel grappig Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Nynkef Geplaatst: 22 oktober 2014 Geplaatst: 22 oktober 2014 De buren eten vandaag heerlijke andijvie uit mijn moestuintje Quote
appelvrouw Geplaatst: 27 oktober 2014 Geplaatst: 27 oktober 2014 Een halve pompoen en de allerallerlaatste kweeperen aan een buurman ( nadat ik eerst voor mezelf nog een pan kweeperen apart had gehouden).Verder snijbiet en bieten aan een andere buurvrouw. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
zaaizee Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 lage spekboontjes en rijstboontjes, sla, kervel Quote
Jorieke123 Geplaatst: 5 november 2014 Auteur Geplaatst: 5 november 2014 2 grote kruisbesstruiken Ik kreeg er alleen wel een doosje chocolaatjes voor terug. Maar daar had ik niet om gevraagd... telt het dan wel als weggeven/uitdelen? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.