Arja Geplaatst: 30 juli 2021 Geplaatst: 30 juli 2021 Chocolade weggeven? Hmmm moeilijk. Gisteravond bezoek laten vertrekken met wortels en knoflook en aardbeienstekjes. Quote
Amrutten Geplaatst: 1 augustus 2021 Geplaatst: 1 augustus 2021 Boontjes en snijbonen voor mijn zus. In ruil voor de krant. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 1 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2021 Vandaag en gisteren: Tomaten, tomaten(ja, 2x), een komkommer, een bakje mirabellen, en eieren. Ik kreeg daar voor terug: boerenkoolplantjes, een maaltijd (vers gebakken friet, en een salade van een deel van de tomaten en komkommer die ik mee bracht ) en een boel gezelligheid (=onbetaalbaar ) Ik kreeg ook een courgette maar die liet ik per ongeluk liggen Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Arja Geplaatst: 1 augustus 2021 Geplaatst: 1 augustus 2021 Jamruil met mijn moeder, en ik heb ze ook een potje ingemaakte zilveruitjes meegegeven. Quote
Jeanne heijmans Geplaatst: 1 augustus 2021 Geplaatst: 1 augustus 2021 Komkommer en courgette weer,aan mijn schoondochter Quote
RobO Geplaatst: 2 augustus 2021 Geplaatst: 2 augustus 2021 bonen en snijbonen voor een glimlach nog nooit zoveel oogst gehad, snap er niks van, al dat water... Quote
Mellie Geplaatst: 2 augustus 2021 Geplaatst: 2 augustus 2021 Ik ook niet RobO, want zo veel verder zitten we niet en hier groeit zo goed als niets Laat staan dat ik iets uitdeel! Quote
RobO Geplaatst: 2 augustus 2021 Geplaatst: 2 augustus 2021 pruimen. kilootje of 3 geplukt, buuv is blij Quote
RobO Geplaatst: 3 augustus 2021 Geplaatst: 3 augustus 2021 22 uren geleden, Mellie zei: Ik ook niet RobO, want zo veel verder zitten we niet en hier groeit zo goed als niets Laat staan dat ik iets uitdeel! niks bijzonders gedaan, beetje compost, beetje lavameel, op het veldje waar vorig jaar de rogge stond, dus losse grond voorgezaaid tot een blad of 6, doorzichtige ring er om heen, en in het begin wat eco slakkenkorrels Quote
Jorieke123 Geplaatst: 8 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2021 Sla, andijvie, rucola, tomaten, verschillende worsten, eieren, en een puntpaprika aan mijn ouders. Eieren, grillworst, paprikapoeder, een 'Nine Star' broccoliplant, mirabeljam en zaadjes van wilde peen aan Jootje. Bacon, worsten, eieren, en andijvie aan mijn zusje. Mijn zusje en mijn ouders hebben er hard voor gewerkt, en met Jootje was het (ook) meer een ruil dan een gift. 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jeanne heijmans Geplaatst: 9 augustus 2021 Geplaatst: 9 augustus 2021 Gisteren komkommer,rode kool,spinazie,sperzieboontjes, en courgette aan mijn schoonzus. Quote
Jeanne heijmans Geplaatst: 10 augustus 2021 Geplaatst: 10 augustus 2021 Spinazie aan schoondochter Quote
Jorieke123 Geplaatst: 19 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2021 Vooral veel eieren aan @angela en Charly, blij dat onze kippen (eindelijk weer) flink leggen! Ik had verder ook komkommers, en wat plantjes (tijm, welsh onion, erwtenstruik) om weg te geven. Weggeven/ruilen is leuk! 2 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Arja Geplaatst: 19 augustus 2021 Geplaatst: 19 augustus 2021 Ja, blijft leuk he? Manlief heeft een vriend op bezoek. Ik heb vast een maaltje sperziebonen in zijn tas gestopt. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 19 augustus 2021 Geplaatst: 19 augustus 2021 Ik heb het een en ander weggegeven aan enkele personen maar niet alles moestuin gerelateerd 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 19 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2021 Maar toch zeer gewaardeerd 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 19 augustus 2021 Geplaatst: 19 augustus 2021 Ik stelde de verkregen spullen ook zeer op prijs! 1 Quote
Jeanne heijmans Geplaatst: 19 augustus 2021 Geplaatst: 19 augustus 2021 Ik heel veel Nieuw-Zeelandse spinazie weggegeven,ik had zo'n berg geoogst. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 5 september 2021 Auteur Geplaatst: 5 september 2021 Er is hier veel weggegeven en ontvangen dit weekend! O.a. kippen-, en eendenvlees voor timmerwerk, ik heb een berg paprika's weggegeven, en ook komkommers en krulandijvie en eieren en plantjes (bloemkool voor in de kas, nine star broccoli, en erwtenstruik) en broden. Wij kregen appelsap en sterker fruitsap ( ) en chocolade en koekjes en rijst en jam en kaneelsnoepjes. EN hulp bij het slachten van de laatste paar eenden die nog voor eigen vriezer bestemd waren. Ik dacht dat we dat niet meer zouden redden maar met die hulp hebben we het maar mooi afgerond en alles ligt nu netjes verpakt ijskoud te worden. Verder was het heeeeel gezellig en vloog het weekend (te snel) om. ❤️ 4 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jootje Geplaatst: 5 september 2021 Geplaatst: 5 september 2021 Aaah…klinkt als een verdraaid leuk weekend! 😊 2 Quote
appelvrouw Geplaatst: 5 september 2021 Geplaatst: 5 september 2021 9 uren geleden, jootje zei: verdraaid leuk Echt wel! Daar kan ik voorlopig weer een tijdje op teren, geestelijk want erg genoten van het samenzijn en onze magen zullen er ook wel bij varen want onze vriezer is weer flink gevuld! 10 uren geleden, Jorieke123 zei: rijst Gelukkig ook wat « gezonds »…😊 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
RobO Geplaatst: 6 september 2021 Geplaatst: 6 september 2021 pompoen, courgette, bloemen (was stiekem investering voor lekkere taart terug...) 1 Quote
Mellie Geplaatst: 26 september 2021 Geplaatst: 26 september 2021 Ik had 2 weken geleden vlierbloesem weggegeven aan de naaijuf en een mede cursist die ziek is. De naaijuf vond het zo lekker dat ze het op rantsoen dronk. 1 glas per dag mocht ze kennelijk van haarzelf. Vond dat zo schattig. Gisteren nog maar een fles siroop gegeven. Ze was erg blij. Ik heb ook nog paar jammen en pepers weggegeven en… jawel! Het is zo ver. Ik kan eindelijk eieren weggeven pokpookkk. 6 eieren per dag tikt snel aan. Doosje van 12 eieren weggegeven. Vind dat zo bijzonder dat dat nu kan Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.