Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tomatenplanten aan twee buren, ieder twee. Nog twee maal twee te gaan. De buren hadden al wat zaden, basilcum en munt gekregen. Dat laatse nadat ze muntthee bij mij gedronken hebben. Nu kunnen ze hun eigen muntthee drinken.

Geplaatst:

Weer aardbeien

Ik ging even kijken of er regenschade was en ik zag dat er weer aardbeien aan hongen waarvan sommige al aangetast door alle regen. Dus toen ben ik toch maar gaan plukken.

En ik had 10 kilo

Dus voor mijn moeder aardbeien, voor de buurvrouw, mijn oom en een kennis en de rest word jam!

En iemand had gevraagd hoeveel planten ik had ik heb ze geteld 7 rijen van 14 stuks

P101060295301401385988.JPG

P101060358181401385996.JPG

P101060488291401386009.JPG

P101060562891401386018.JPG

Geplaatst:

Pompoenplantjes die ik te veel gezaaid had en wierrookplantjes die ik gestekt had.

OOOOOOOHHHHHHH Angela mag ik n stekje van die reuzenaardbei reserveren voor de volgende MTFD

Geplaatst:

Spinazie! Wat groeit dat hard nu! Ik had twee rijen van 5 meter gezaaid. Nu begint het door te schieten dus vandaag nog bijna twee kilo geplukt. Bladeren groter dan een flinke hand. Samen met een paar kropjes sla en een bos radijzen alles naar de schoonfamilie. Ik vind het heerlijk om zelf van de tuin te eten, maar soms is het nog leuker om anderen, die er vrijwel onbekend mee zijn, ook van mee te laten genieten .

Groet,

Geert-Jan

Geplaatst:

Aardbeien naar een buur, kankerpatient, gebracht. Het is me gelukt om die mens eens te doen lachen zelfs al heeft hij niet veel reden want zijn vrouw ligt met hersenbloeding op IC.

Heb dus, samen met de aardbeien, wat menslievendheid en vreugde weggeschonken.

Ik vraag nooit iets als ik daar kom, laat hem vertellen en luister aandachtig. Dat montert blijkbaar op want elke keer kan hij na een half uurtje al eens lachen, ondanks alle miserie.

Tegelijk maar aangeboden om zijn haag te scheren, zelf zou hij het onmogelijk kunnen.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Ontroerend om te lezen, prachtig medegevoel en steunend. Met zulke gebaren kan men elkaar steunen, wat schenken en helpen goed doet. Respect willy, ga vooral zo door.

Geplaatst:

3 tomatenplanten en 3 gele snackpaprikaplanten aan een teamgenootje die haar eigen plantjes verbrand had onder de kunstmest... Aldoende leert men

Alles wat je aandacht geeft groeit!

Geplaatst:

Knolvenkels, doornloze braam, akebia.

Gezellige middag en veel leuke planjes teruggekregen, waaronder bonte munt en siergras uit Cannes.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...