Jane Doe Geplaatst: 25 mei 2014 Geplaatst: 25 mei 2014 Doe eens een schatting, moeten wel veel planten zijn. Quote
Mari Geplaatst: 25 mei 2014 Geplaatst: 25 mei 2014 Vanmiddag een grote zak spinaziebladeren naar mijn grootmoeder gebracht Quote
HuubvG Geplaatst: 25 mei 2014 Geplaatst: 25 mei 2014 Tomatenplanten aan twee buren, ieder twee. Nog twee maal twee te gaan. De buren hadden al wat zaden, basilcum en munt gekregen. Dat laatse nadat ze muntthee bij mij gedronken hebben. Nu kunnen ze hun eigen muntthee drinken. Quote
janita Geplaatst: 26 mei 2014 Geplaatst: 26 mei 2014 afrikaantjes, snijbiet en slaplantjes aan mijn schoonmoeder en ook snijbiet en tomatenplantjes aan de buurvrouw Quote
prettig gestoord Geplaatst: 26 mei 2014 Geplaatst: 26 mei 2014 Heel veel paprika planten overal uitgedeeld. Nog een 50 of zo te gaan pfft Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Mari Geplaatst: 29 mei 2014 Geplaatst: 29 mei 2014 Vandaag een vriendin blij gemaakt met wat asperges en sluimererwten Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 29 mei 2014 Geplaatst: 29 mei 2014 Weer aardbeien Ik ging even kijken of er regenschade was en ik zag dat er weer aardbeien aan hongen waarvan sommige al aangetast door alle regen. Dus toen ben ik toch maar gaan plukken.En ik had 10 kilo Dus voor mijn moeder aardbeien, voor de buurvrouw, mijn oom en een kennis en de rest word jam! En iemand had gevraagd hoeveel planten ik had ik heb ze geteld 7 rijen van 14 stuks Quote
Jane Doe Geplaatst: 29 mei 2014 Geplaatst: 29 mei 2014 Wat een reuzen, ogelooflijk wat groot. Welke soort is dat? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 29 mei 2014 Geplaatst: 29 mei 2014 onbekend.Ik heb uitlopers gekregen van iemand anders op de moestuin dit zijn weer uitlopers van die eerste gekregen planten.Ik heb sinds dit jaar ook nog een andere soort maar daar hangt eigenlijk nog niets aan. Quote
geedee Geplaatst: 29 mei 2014 Geplaatst: 29 mei 2014 Pompoenplantjes die ik te veel gezaaid had en wierrookplantjes die ik gestekt had. OOOOOOOHHHHHHH Angela mag ik n stekje van die reuzenaardbei reserveren voor de volgende MTFD Quote
Jane Doe Geplaatst: 29 mei 2014 Geplaatst: 29 mei 2014 Is het mogelijk een uitlopen te ruilen?Zien er zeer indrukwekkend uit. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 29 mei 2014 Geplaatst: 29 mei 2014 De uitlopers beginnen nu pas maar als ik dadelijk zelf weer uitlopers ga planten zal ik er wel weer over houden. Ik bewaar er voor de MTFD en ruilen kan tegen die tijd ook wel. Quote
kroongj Geplaatst: 30 mei 2014 Geplaatst: 30 mei 2014 Spinazie! Wat groeit dat hard nu! Ik had twee rijen van 5 meter gezaaid. Nu begint het door te schieten dus vandaag nog bijna twee kilo geplukt. Bladeren groter dan een flinke hand. Samen met een paar kropjes sla en een bos radijzen alles naar de schoonfamilie. Ik vind het heerlijk om zelf van de tuin te eten, maar soms is het nog leuker om anderen, die er vrijwel onbekend mee zijn, ook van mee te laten genieten . Quote Groet, Geert-Jan
HuubvG Geplaatst: 30 mei 2014 Geplaatst: 30 mei 2014 Knoflook uit de voortuin aan drie liefhebbers.Twee tomatenplanten 'balkonstar' uit de kas aan iemand met een balkon. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 31 mei 2014 Geplaatst: 31 mei 2014 Aardbeien naar een buur, kankerpatient, gebracht. Het is me gelukt om die mens eens te doen lachen zelfs al heeft hij niet veel reden want zijn vrouw ligt met hersenbloeding op IC.Heb dus, samen met de aardbeien, wat menslievendheid en vreugde weggeschonken.Ik vraag nooit iets als ik daar kom, laat hem vertellen en luister aandachtig. Dat montert blijkbaar op want elke keer kan hij na een half uurtje al eens lachen, ondanks alle miserie.Tegelijk maar aangeboden om zijn haag te scheren, zelf zou hij het onmogelijk kunnen. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Jane Doe Geplaatst: 31 mei 2014 Geplaatst: 31 mei 2014 Ontroerend om te lezen, prachtig medegevoel en steunend. Met zulke gebaren kan men elkaar steunen, wat schenken en helpen goed doet. Respect willy, ga vooral zo door. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Toch maar weer aardbeien Deze keer 15 kilo geoost ik heb ongeveer 5 kilo weggegeven de andere 10 staan koel om zelf op te eten en mijn moeder is zaterdag jarig dus dat word aardbei taart met als toetje aardbei Quote
thea Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Ananas salie/pepino/selderie/gras plantjes aan 3 moestuin leden gegeven en plantjes terug gekregen. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Kim412 Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 3 tomatenplanten en 3 gele snackpaprikaplanten aan een teamgenootje die haar eigen plantjes verbrand had onder de kunstmest... Aldoende leert men Quote Alles wat je aandacht geeft groeit!
HuubvG Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Knolvenkels, doornloze braam, akebia.Gezellige middag en veel leuke planjes teruggekregen, waaronder bonte munt en siergras uit Cannes. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 selder en spinazie aan twee familie leden gegeven. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
RobO Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 overgebleven zaailingen, zakje natriumbicarbonaat, uurtje wiedwerk Quote
Enjoy! Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 Diverse soorten sla aan mijn schoonzus, vergezeld van tips om het lekker klaar te maken Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.