RobO Geplaatst: 4 augustus 2014 Geplaatst: 4 augustus 2014 rosevals aan het landjevandeboer2 lemonkomkommers (nouja uitgedeeld, weer 1 groene teruggekregen...)dahlia's aan Poolse gasten van de tuinoverbuuv(nouja, uitgedeeld, glas wijn en heul goed gesprek teruggekregen ) Quote
meekje Geplaatst: 4 augustus 2014 Geplaatst: 4 augustus 2014 Paarse bonen, 6 courgettes, sla, augurken en rabarber Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
jeanne-heijmans Geplaatst: 6 augustus 2014 Geplaatst: 6 augustus 2014 Weer komkommers en nz spinazie Quote
meekje Geplaatst: 6 augustus 2014 Geplaatst: 6 augustus 2014 Elke dat opnieuw courgettes sla en bonen.. Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
aalterse-willy Geplaatst: 6 augustus 2014 Geplaatst: 6 augustus 2014 Courgette, boontjes, prei, andijvie, aardappelen, wortelen, tomaten, augurken, komkommer, warmoes, pruimen, frambozen, venkel, rode biet.Is't genoeg??? Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Bit Geplaatst: 6 augustus 2014 Geplaatst: 6 augustus 2014 Hier ook een hele hoop. Tassen aan een aantal deurklinken gehangen. Was een hele trip op de terugreis naar huis vanaf de tuin Komkommers, vele tomaten: gele, roze, rode, oranje, zwarte, bruine. Paprika's, sla , andijvie, wortels, courgettes, nog meer courgettes, aardappelen, uien knoflook. Quote
Erny Geplaatst: 7 augustus 2014 Geplaatst: 7 augustus 2014 Courgettebloemen met de mini courgetjes er nog aan, rode ui, komkommers, knoflook, tijm, peterselie, pepers, courgettes. Quote
Bit Geplaatst: 7 augustus 2014 Geplaatst: 7 augustus 2014 Mijn laatste enigszins rijpe en nog mooie Oekraïner tomaten, aan de Oekraïner zelf teruggegeven ( = mijn buurman op de tuin ) Hij heeft nul oogst. Alles rot en kapot. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 augustus 2014 Geplaatst: 7 augustus 2014 courgettes 2 ervan waren eigenlijk al weer te groot die dingen groeien zo snel Quote
appelvrouw Geplaatst: 7 augustus 2014 Geplaatst: 7 augustus 2014 Mijn laatste enigszins rijpe en nog mooie Oekraïner tomaten, aan de Oekraïner zelf teruggegeven ( = mijn buurman op de tuin ) Hij heeft nul oogst. Alles rot en kapot. Hoe kan dat? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Holland Geplaatst: 7 augustus 2014 Geplaatst: 7 augustus 2014 De eerste paprika van het jaar aan mijn oom Ik weet niet waarom, maar ik vind het speciaal om iemand die ik graag mag en ook veel voor mij doet de eer te geven als eerste iets uit de tuin te geven en zelf nog even geduld te moeten hebben. zo ervaren die ontvangers het denk ik ook, dat hun als eerste iets mogen proeven waar jij veel tijd, energie en zorg in hebt gestoken. Quote Vriendelijke groeten, Holland
geertlaurent Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 Bosuitjes en een takje rozemarijn voor de buurvrouw. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 courgettes en komkommer. Quote
appelvrouw Geplaatst: 17 augustus 2014 Geplaatst: 17 augustus 2014 2 grote dozen met "o als eieren zo groot" pruimen, zak mirabellen, pot mirabellenjam. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Kibas Geplaatst: 18 augustus 2014 Geplaatst: 18 augustus 2014 Reuzecourgette, reuzeaugurk, dahlia's en een paar aardappelen Quote
geertlaurent Geplaatst: 19 augustus 2014 Geplaatst: 19 augustus 2014 Gele wortels (doe ik liever niet want ze zijn zoooo lekker) aan de schoonouders want die hadden nog nooit iets anders gezien en geproefd dan de oranje exemplaren Quote
appelvrouw Geplaatst: 21 augustus 2014 Geplaatst: 21 augustus 2014 Allergrootste plastik bloempot vol met pruimen + pruimen aan neefdie hier logeert..mag ie zelluf jam maken Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bit Geplaatst: 21 augustus 2014 Geplaatst: 21 augustus 2014 Vandaag een goede vriend bezocht in Amsterdam. Veel sperziebonen en snijbonen en worteltjes meegenomen, ook een heleboel soortjes knoflook trouwens.Hij was er gek mee. Ik heb maar niks gezegdWeet ie dus niet dat ik helemaal geen boontjes op de tuin heb staan dit jaar Worteltjes ook niet trouwens.Maja. ik krijg dus echt belachelijke hoeveelheden op het complex en eet zelf eigenlijk niet veel. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 23 augustus 2014 Geplaatst: 23 augustus 2014 Heel veel snij bonen.Ook nog groene bonen, pepers, muizenmeloentjes en pruimen. Quote
RobO Geplaatst: 23 augustus 2014 Geplaatst: 23 augustus 2014 aardappeltjes, tomaatjes, export naar Wageningen Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 27 augustus 2014 Geplaatst: 27 augustus 2014 Rabarber, courgettes en frambozen. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 27 augustus 2014 Geplaatst: 27 augustus 2014 een emmer boontjes want wij krijgen ze toch nooit op. Al die van vorig jaar zitten nog in de vriezen en bokaals. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.