Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

rosevals aan het landjevandeboer

2 lemonkomkommers

(nouja uitgedeeld, weer 1 groene teruggekregen...)

dahlia's aan Poolse gasten van de tuinoverbuuv

(nouja, uitgedeeld, glas wijn en heul goed gesprek teruggekregen )

Geplaatst:

Courgette, boontjes, prei, andijvie, aardappelen, wortelen, tomaten, augurken, komkommer, warmoes, pruimen, frambozen, venkel, rode biet.

Is't genoeg???

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Hier ook een hele hoop. Tassen aan een aantal deurklinken gehangen. Was een hele trip op de terugreis naar huis vanaf de tuin

Komkommers, vele tomaten: gele, roze, rode, oranje, zwarte, bruine. Paprika's, sla , andijvie, wortels, courgettes, nog meer courgettes, aardappelen, uien knoflook.

Geplaatst:

Mijn laatste enigszins rijpe en nog mooie Oekraïner tomaten, aan de Oekraïner zelf teruggegeven ( = mijn buurman op de tuin ) Hij heeft nul oogst. Alles rot en kapot.

Geplaatst:
Mijn laatste enigszins rijpe en nog mooie Oekraïner tomaten, aan de Oekraïner zelf teruggegeven ( = mijn buurman op de tuin ) Hij heeft nul oogst. Alles rot en kapot.

Hoe kan dat?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

De eerste paprika van het jaar aan mijn oom

Ik weet niet waarom, maar ik vind het speciaal om iemand die ik graag mag en ook veel voor mij doet de eer te geven als eerste iets uit de tuin te geven en zelf nog even geduld te moeten hebben. zo ervaren die ontvangers het denk ik ook, dat hun als eerste iets mogen proeven waar jij veel tijd, energie en zorg in hebt gestoken.

Vriendelijke groeten,

Holland

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Vandaag een goede vriend bezocht in Amsterdam. Veel sperziebonen en snijbonen en worteltjes meegenomen, ook een heleboel soortjes knoflook trouwens.

Hij was er gek mee. Ik heb maar niks gezegd

Weet ie dus niet dat ik helemaal geen boontjes op de tuin heb staan dit jaar Worteltjes ook niet trouwens.

Maja. ik krijg dus echt belachelijke hoeveelheden op het complex en eet zelf eigenlijk niet veel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...