Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Net een mixje gemaakt met een uitje, peultjes en de eerste blaadjes snijbiet (nog maar voorzichtig, wil de plant niet te veel 'pijn' doen.) Lekker met een woksausje! Alleen het uitje was nog uit de voorraadkast.

Geplaatst:

Slasoep. Boerenkool.( De laatste groente móet de vriezer nu uit..er resten nog pepers en kastanjes)

Momenteel staat er een rabarber sponge pud in de oven.

Vanmiddag vlierbloesemsiroop gedronken met de buren. Ze vonden het net lichisiroop..het klopt wel, daar heeft het wat van weg. De tweede siroop staat nu af te koelen met als basis eigen appelsap ipv water.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Aardbeien en sjalotjes en de eerste peultjes... Niet samen in 1 maaltje hoor... Aardbeien gewoon apart, zo van de grond in mijn mond...

Geplaatst:

Broccoli met peultjes.

Heerlijk! Vooral de broccoli uit eigen tuin vind ik echt lekkerder dan die uit de winkel.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Snijbiet uit eigen tuin, pasta, gegrilde zalm en een lekkere salade.

Aardbeien, ze geven zo'n grote oogst!

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen...

Groetjes! Meekje

Geplaatst:

Volgens de meiden (ik lust geen komkommer) was de smaak precies hetzelfde als van komkommer.

Toen ik ze schilde roken ze ook net zo en van binnen zagen ze er hetzelfde uit.

Van de buitenkant was het een net een cactus

Schrijffouten onder voorbehoud

Geplaatst:

Bratwurst( we vreten ze op..) met zelfgebakken ui-knoflookbrood en sla. En de tzatziki van ClaudiaRebecca met kwark en dille..mmm zo lekker

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Slasoep. Boerenkool.( De laatste groente móet de vriezer nu uit..er resten nog pepers en kastanjes)

Momenteel staat er een rabarber sponge pud in de oven.

Vanmiddag vlierbloesemsiroop gedronken met de buren. Ze vonden het net lichisiroop..het klopt wel, daar heeft het wat van weg. De tweede siroop staat nu af te koelen met als basis eigen appelsap ipv water.

Jet was is dat rabarber sponge pud

Toetje of gebak.

En evt recept

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...