Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Pluksla, radijsjes en spul waarvan ik niet wist wat het was maar gezien de nootachtige smaak en geur denk ik rucola.

Groeit dat eigenlijk weer aan?

Geplaatst:

Net dressing en marinade gemaakt van kruiden uit de tuin.

Lekker bbq-en.

Oja, en simpele muntlimonade.

Een paar takken munt, water en een heel klein beetje aanmaaklimo (aardbeien) in een grote fles.

Goed schudden, koud laten worden.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:
Net dressing en marinade gemaakt van kruiden uit de tuin.

Lekker bbq-en.

Oja, en simpele muntlimonade.

Een paar takken munt, water en een heel klein beetje aanmaaklimo (aardbeien) in een grote fles.

Goed schudden, koud laten worden.

Goed idee. Ik heb van de week aardbeienmunt gekocht. Moet ook kunnen, toch?

Heb je een lekker dressing recept?

Geplaatst:

Klinkt erg goed weer ^_^

Ik heb net weer een salade met radijs, raketsla, romijnse minisla en pluksla gegeten. De sla in de tuin word al wat hoog, is het voldoende als ik de grootste bladeren steeds neem? Of zal het dan alsnog doorschieten?

Geplaatst:
Eeuwig moes, 7-jaars spinazie, en welsh union door een omelet bij de foe yong hai (als je dat zo tenminste schrijft?).

even benadrukken dat dit 3 vaste meerjarige groente is eenmaal geplant jaren oogsten, ik heb nog steeds idee dat vaste meerjarige groenten vrij onbekend zijn bij moestuin liefhebbers

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:
  • Auteur

Idd! ik ben vooral fan van de welsh union, het is al een hele grote plant! En hij is pas 1,5 jaar oud

Het zijn enorme bieslook stengels, met onderaan een dik stuk, zoals bij lente uitjes en prei.

Geplaatst:
Idd! ik ben vooral fan van de welsh union, het is al een hele grote plant! En hij is pas 1,5 jaar oud

Het zijn enorme bieslook stengels, met onderaan een dik stuk, zoals bij lente uitjes en prei.

He, wat leuk. Ik kende hem inderdaad niet. Hoe kom je eraan als ik vragen mag?

Geplaatst:

Vandaag rucola met het eerste radijsje gegeten. Uiteraard niet alleen dat, ik heb t opgevuld met een tomaat en wat komkommer. Was erg lekker, zelfs zoonlief vond dat

Good things come in small packages

Geplaatst:

raapsteeltjes! En nog wat kruiden en bosui mee genomen om morgen verder te gebruiken

Geplaatst:
  • Auteur

Broccolietjes van de nine star broccoli, en het enige mini bloemkooltje (van de 3 plantjes) dat een bloemkool heeft kunnen maken dit jaar.

En een handje rucola om de komkommer salade (uit de supermarkt) wat pittiger te maken.

Geplaatst:

Gisteren het eerste komkommertje ^_^ met rucola, pluksla en romijnse minisla + bieslook (bieslook wel uit de supermarkt helaas)

En wat losse radijsjes.

Geplaatst:
Gisteren het eerste komkommertje ^_^ met rucola, pluksla en romijnse minisla + bieslook (bieslook wel uit de supermarkt helaas)

En wat losse radijsjes.

Komkommer????? Nu al?????

Die mogen toch pas na ijsheiligen naar buiten?

Geplaatst:

De plant is binnen op de vensterbank opgegroeid

Geplaatst:

Wanneer had je de komkommer gezaaid, Juna?

Geplaatst:
De plant is binnen op de vensterbank opgegroeid

'k Wist niet eens dat dat kon. Gaaf man.

Ik ga zo een rucola omelet maken en vanavond een rucola/pluksla stamppot.

Het schiet de grond uit nu

Geplaatst:

Een slaatje met rucola, gemende snijsla en twee vroege radijsjes. Strake een peterseliesoepje met wat nog overschiet van vorig jaar (die begint nu stilaan op te schieten). Meer valt er - buiten rabarber - voorlopig niet te oogsten in mijn tuintje.

Geplaatst:
Wanneer had je de komkommer gezaaid, Juna?

19 Februari, als ik het goed opgeschreven heb.

Geplaatst:

Dát ga ik ook doen over een maandje of 9

Geplaatst:

ik ook!

Geplaatst:

En ik ook. Herinner me tegen die tijd maar even.

Voor nu houd ik het dan toch maar bij stamppot.

Geplaatst:

Net een griekse spinazietaart gegeten met geitenkaas en spek (en natuurlijk een berg eigenze spinazie)....

Jooze

Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.