Frans Geplaatst: 28 november 2014 Geplaatst: 28 november 2014 1 Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Holland Geplaatst: 11 mei 2015 Geplaatst: 11 mei 2015 Vandaag met 27 graden celcius een stukje tuin vrijgemaakt voor de pompoenen Moest toch nog ff op de eerste zomerdag gebeuren haha Quote Vriendelijke groeten, Holland
Raquette Geplaatst: 12 mei 2015 Geplaatst: 12 mei 2015 Een mini-zaaibakje gemaakt van een oude kast uit een vuilcontainer en een glazen koelkastplaat:). NB. Vorige week donderdag, niet vandaag... VOOR NA Het werkt! (gezaaid op 07-05) 1 Quote Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com
Roseapple Geplaatst: 13 mei 2015 Geplaatst: 13 mei 2015 Voor. Achter de kas was eerst de moestuin, maar de buurman verbouwt tarwe, dus daar word flink met gif gespoten. Nu bakken gemaakt en daar tussen een plaats om te zitten. We wonen op een grote rots met weinig aarde dus hebben we het opgelost met bakken. Plantjes zijn nog erg klein, we lopen nogal achter bij jullie. Als ik lees dat er al oogsten zijn. Leuk hoor. Quote
Bit Geplaatst: 21 juli 2015 Geplaatst: 21 juli 2015 De 1e dagen van de vakantie, dus ik kan weer de hoognodige tijd steken in de tuin. Voor en na 1 dagje kruipen. Doe ik over dit stuk wel een deel van de dag hoor ( rechts en links gaat er ook van alles uit ), maar heb nog veel meer gedaan op de tuin vandaag.1e foto was van vanmorgen toen ik net begonnen was, de 2e foto aan het eind van de dag. Ik probeer er mee te zeggen : een heel werk. achterin: heb het pad nog niet af. nog een meter of 6 denk ik. Quote
Bit Geplaatst: 24 juli 2015 Geplaatst: 24 juli 2015 Het pad is klaar. En ben begonnen met het 2e ( bredere pad ) " wat voor hobby's heeft u ?" "ehmmm.... kruipen... " 1 Quote
Bit Geplaatst: 4 augustus 2015 Geplaatst: 4 augustus 2015 Weer even 2 foto's van alle huidige bezigheden. Je snapt wel dat als je weinig tijd had de laatste weken voor de tuin, dat je dan met bramenstruiken jezelf een beetje een probleem geeft he ? Maar goed. We gaan de goede kant op. Dit is trouwens de zeer doornrijke en snelgroeiende variant "Himalaya". plant staat nu voor het 2e volle jaar.Voor en na de schoonmaak. overigens nog ruim voor de oogst. Ik hoop as week de 1e echt te gaan plukken. De nwe uitlopers liggen voor zo lang nog even her en der op de struik. Quote
appelvrouw Geplaatst: 25 februari 2021 Geplaatst: 25 februari 2021 (aangepast) Ik weet niet of het een grote klus is maar: we hebben minstens 100 pootaardappels en blijken in de wisselteeltruimte maar plek te hebben voor 80. Dus moet er plaats gemaakt worden. We hebben een stuk grond voor de kas, in tweeen gedeeld, een deel zitten belangrijke kruiden, het andere deel liep steeds voller met aanwaaiden en veel helleborissen. Dat is dus het eerste stuk wat op de schop gaat om plaats te maken voor 20 aardappelplanten. Hier enkele foto’s van Lie die het stuk aanpakt. De helleborissen hebben we verzet in een van de bosperken en de sneeuwvlokken e.d. Een beetje verspreid. Ik zal nog even een foto zoeken van hoe dit stuk er in de zomer uitzag. 25 februari 2021 aangepast door appelvrouw Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Flup Geplaatst: 25 februari 2021 Geplaatst: 25 februari 2021 Wat een leuk topic. Het tuinseizoen begint weer en er is ook bij mij altijd genoeg te doen. Zal binnenkort ook eens een voor en na serie plaatsen. Quote
Mellie Geplaatst: 6 maart 2021 Geplaatst: 6 maart 2021 Voor:Tussen;Bijna Na:Na: wel vanaf de zijkant gezien Voor:Tussen: Na:Ben heeeeel content met vandaag. Jeej. 8 Quote
appelvrouw Geplaatst: 6 maart 2021 Geplaatst: 6 maart 2021 Is dat voor de tomaten? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 28 mei 2022 Geplaatst: 28 mei 2022 Ons frambozenstruiken hadden we in het vroege voorjaar een boost gegeven met oude paardenmest en een laag houtsnippers. Het onkruid wat toen nog latent aanwezig was heeft er ook van geprofiteerd..de frambozen waren eigenlijk niet meer te zien en we hadden het idee dat er weinig planten waren. Vandaag gewied! Het ziet er nu weer super uit. De foto’s zijn genomen aan de kant van de herfstframbozen maar ik verzeker je dat aan de andere kant de planten vol met vruchten zitten! Dit beloofd veel! 4 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
acpronk Geplaatst: 28 mei 2022 Geplaatst: 28 mei 2022 (aangepast) Flink gewerkt! En je had ook nog bezoek zo te zien. Ik had vandaag de vijgen geplant op een stuk grond wat voor 2/3 begroeid was met uitzaaiingen van phacelia. Bijen en hommels vonden het een walhalla, maar het moest er toch uit. Vooraf foto heb ik niet, wel een achteraf foto. 28 mei 2022 aangepast door acpronk 2 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Grork Geplaatst: 25 juni 2022 Geplaatst: 25 juni 2022 6 Quote https://www.moestuinforum.nl/blogs/blog/379-grorks-blog/ https://www.moestuinforum.nl/zij-en-heur-landleven-t25424.html
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.