Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Aanbod & verzoeken van Weknow


weknow

Aanbevolen berichten

Alle hiervoor uitgesproken wensjes worden nog vervuld!

 

@ Appelvrouw...ik was enkele dagen niet thuis. Realiseerde me dat het te laat was om het nog kort te sluiten. Jammer...of tot een volgend bezoekje over of weer of via de zadendoos misschien....

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog 1 wensje toegevoegd op de valreep: zaad van kleine ananaskers Physalis pubescens....

 

Alle gemaakte ruilafspraken zijn nu verwerkt in de bovenste post. Mocht ik iets of iemand zijn vergeten...laat het dan even weten alsjeblieft!

 

Tot morgen allemaal!

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bit

"Moeten" sowieso niet, ha, ha

 

Maar ik wil ook niet van alles vragen, dat ik misschien nooit zaai of plant. En ik heb nog best veel....en beperkte ruimte... Misschien in het voorjaar en dan vooral voor het parkbos.... Misschien dat ik dan ook wat mensen blij kan maken met schijven boomstam voor de paddenstoelenkweek....

In ieder geval heb ik geen aparte tijm voor jou.

 

Misschien heb jij nog een/wat uitlopers of plantjes over van een lekkere en productieve doordragende aardbei? Want de soort die ik nu heb (stond nog in de tuin toen ik die overnam) vind ik niet zo geweldig. Overigens heb ik van de Gariguette, waarvan ik in het voorjaar een prachtige plant van jou kreeg, intussen een klein veldje aangelegd

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doordrager. Ik noteer hem , beloof niks, moet ik ff kijken of er nog 1 staat die klaar is om mee te nemen, ben vanmiddag nog heel even op de tuin om de boel in te pakken.

Moet ik er wel bijzeggen, dat ik dit jaar helemaal niet zo te spreken ben over mijn doordragers. Overweeg zelfs het meeste er uit te gooien en me te beperken tot De Frau Mieze Schindler, Gariguette en Lambada.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog 1 wensje toegevoegd op de valreep: zaad van kleine ananaskers Physalis pubescens....

 

Alle gemaakte ruilafspraken zijn nu verwerkt in de bovenste post. Mocht ik iets of iemand zijn vergeten...laat het dan even weten alsjeblieft!

 

Tot morgen allemaal!

Deze heb ik wel voor je,even adres mailen?

Thea

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes! Dank je Thea! Jammer dat de rest via-via gaat. Maar betaal je in ieder geval de postzegel! Ik stuur je nog een PBtje.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...