Geplaatst: 7 augustus 201312 j De teunisbloem bloeit weer! Het blijft iets bijzonders vind ik om de bloemen open te zien gaan, elke keer weer.Ik heb er, met wat geduld , een filmpje van gemaakt:
Geplaatst: 7 augustus 201312 j Wauw bij mij zijn het nog hele kleine plantjes heb ze wel volgens het zakje gezaaid
Geplaatst: 7 augustus 201312 j Mooi,ik heb ze ook staatn.Zo leuk,overdag denk je dat ze uitgebloeid zijn,en 's avonds zijn ze prachtig geel.
Geplaatst: 7 augustus 201312 j en niet alleen kijken ( en luisteren ook trouwens : ze gaan open met geluid !! echt waar ) Maar ook vooral daarna je neus er in !!!!!
Geplaatst: 7 augustus 201312 j Auteur Gehoord heb ik het ook al eens , zal ook eens ruiken!Blijft mooi...
Geplaatst: 7 augustus 201312 j heel mooi!prachtige bloem ook Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 8 augustus 201312 j Eten jullie ze ook? De bloemen en wortels lijken eetbaar te zijn. Mijn tuin staat er onder, maar ik heb ze nog nooit gegeten.
Geplaatst: 8 augustus 201312 j Mooi gedaan!! Hebben we vorig jaar ook geprobeerd, mét statief en alles... alleen hadden we een tekort aan geduld en concentratie dus elke keer was het momént supréme alweer voorbij... waren we weer even afgeleid...
Geplaatst: 8 augustus 201312 j wat apart !!!! Ik vind het een heel bijzondere opname hoor,doe je dat vaker zo in de natuur?? echt knap mijn complimenten
Geplaatst: 8 augustus 201312 j Auteur Dank! @Herbivora: Deze kwam nog op van vorig jaar, van de dit jaar gezaaide worden nu net de eerste knoppen geel. Ik was wel vroeg met zaaien, weet niet meer precies wanneer, maar wilde in februari al dat het lente werd Dus ben vroeg begonnen. Die van jou zullen nog wel komen hoor. @erny, wat jammer! Ik heb er in het uitproberen ook wel een paar gemist @Heleen1963: filmpjes maak ik niet zo vaak, ik vind het wel heel leuk om te fotograferen tijdens wandelingen en in de tuin.Ik heb een kleine pocketcamera, die heeft wel z'n beperkingen (bv in scherpte van dichtbij) maar ik haal er geloof ik wel uit wat erin zit. Ik had het zelf nog mooier gevonden als het laatste kelkblad dat openklapt er ook op zou staan, maar ja, gehurkt en zo min mogelijk bewegen... En soms kan daar nog heel wat tijd tussen zitten.Voor een volgende keer...
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.