Danuta Geplaatst: 15 augustus 2013 Share Geplaatst: 15 augustus 2013 Voor een aantal projecten zoek ik wat kleine/medium/grote gedroogde of te drogen kalebassen, liefst redelijk dikwandige.Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om hier behoorlijke te laten groeien. Ik bestel dit jaar zaden in Amerika maar ik wil eigenlijk deze winter ook wat doen.Ik heb er op dit moment maar 2 hangen en 3 die ik nog bevrucht heb beginnen te komen.......maar worden natuurlijk niet echt groot. Of misschien een adres in Nederland waar ik ze kan kopen , ben ik al blij mee. Ik ben de eerste week in september in Nederland. Wie niet weet waar ik het over heb: http://www.welburngourdfarm.com/allaboutgourds.aspx Hier ga ik ook zaad bestellen, de gourds (kalebassen) op laten sturen is bijna onmogelijk vanwege P and P en invoerrechten. MVG Danuta Quote MVG Danuta Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
speets Geplaatst: 15 augustus 2013 Share Geplaatst: 15 augustus 2013 Je zou Marktplaats in de gaten kunnen houden.Misschien kan iemand die naar Zelhem gaat en in de buurt komt, wat voor je meenemen... Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Danuta Geplaatst: 15 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst: 15 augustus 2013 Marktplaats...mja dat was ik helemaal vergeten dat dat ook nog bestaat.....ik heb dus iemand gevonden in Nederweert....... Eens kijken of dat lukt, de enige andere verkoper die ik daar ooit heb gevonden voor gourds, overleed binnen 1 dag nadat ik contact met hem had opgenomen, brrr.. Maar voor diegene die toevallig een verkooppuntje drijft in deze dingen en hier leest...PB mij aub ) MVG Danuta Quote MVG Danuta Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 15 augustus 2013 Share Geplaatst: 15 augustus 2013 Deze misschien? http://www.pompoenerie.nl/ Heb ff geen tijd om te kijken of ze ook aan kalebassen doen... moet weg... Noorderzonfestival gaat straks beginnen... en er moet gewerkt worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 15 augustus 2013 Share Geplaatst: 15 augustus 2013 Ik heb nog zaad en een aantal gedroogde kalebassen liggen. Van oogst 2011 toen zag de rozenboog er zo uit: Kun je hebben als je wil Kijk voor betere foto op http://www.geedee.nl/Kalebas.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Danuta Geplaatst: 15 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst: 15 augustus 2013 Goh, wat ziet dat er schattig uit zeg, bij mij doen ze het echt niet, nog niet achter waarom ze zo stagneren, misschien toch te veel zon/hitte...te weinig van iets? Ik zou er graag wat van je overnemen, eens kijken hoe we dat zullen regelen ) MVG Danuta Quote MVG Danuta Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 15 augustus 2013 Share Geplaatst: 15 augustus 2013 Ik stuur je pm Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.