ivanderlist Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 Ik ben Ilse en nieuw op dit forum. Ik ben vorig jaar begonnen met een mini moestuin, maar kwam in de "problemen" toen ik een spruitkool op de verkeerde plek neerzette. Vandaar dat ik nu een stukje grond huur van 148m2 op een hobby en schooltuinencomplex. Voor een eerste jaar gaat het echt supergoed, hopelijk is het geen beginnersgeluk. Het lijkt me erg leuk en leerzaam om via dit forum tips te krijgen (en geven) over het telen van groente/fruit. Ter illustratie een foto van mijn minimoestuin en de grote moestuin. Groetjes ilse Quote
ivanderlist Geplaatst: 16 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2013 hmmm de foto's zijn geloof ik niet doorgekomen Quote
Stan Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 Welkom en een mooie oogst. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Lynn Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com
Bit Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 Welkom !! Over het foto toevoegen is een topic. Zie daar Quote
roosmarij Geplaatst: 19 augustus 2013 Geplaatst: 19 augustus 2013 hallo Ilse, welkom op het forum! Fijn als je eerste seizoen zo lekker loopt! Veel plezier en een goede oogst toegewenst! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
ivanderlist Geplaatst: 19 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2013 Bedankt! Ik heb het topic over foto's uploaden gelezen, maar ik kwam er niet helemaal uit, ben niet zo handig met computers Ik had het wel geprobeerd via de link met foto's toevoegen aan uw bericht maar dat lukte dus niet. Als ik op de knop "in bericht plaatsen" klik gebeurd er gewoon niks. Quote
Stan Geplaatst: 19 augustus 2013 Geplaatst: 19 augustus 2013 Zoals in het draadje foto's uploaden staat gebruikje waarschijnlijk IE als browser. En die doet nog niet wat deze zou moeten doen. Probeer Firefox of googlecrome eens als browser dan moet het goed gaan. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.