Erny Geplaatst: 16 september 2013 Geplaatst: 16 september 2013 Ik weet wie er wél langs komt piepen.... IKKE IKKE IKKE!!! Samen met Buurman R. en z'n vers geoogste vriendin Lina (heeft moesbalkonnetje). Hoera! Quote
RobO Geplaatst: 21 september 2013 Geplaatst: 21 september 2013 Heel veel pezier allemaal!(kan zelf niet helaas helaas helaas... ) Quote
Jorieke123 Geplaatst: 21 september 2013 Geplaatst: 21 september 2013 Ik ben er nog lang niet klaar voor eigenlijk Maar kom maar op! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Erny Geplaatst: 21 september 2013 Geplaatst: 21 september 2013 Ok, we komen eraan, over een kwartier rijdt de auto voor. Quote
Bit Geplaatst: 21 september 2013 Geplaatst: 21 september 2013 Hier ook met een kwartiertje Henk ophalen en dan rijden wij ook. Eerst nog een bakkie koffie. Quote
appelvrouw Geplaatst: 21 september 2013 Auteur Geplaatst: 21 september 2013 Jonge wat was het gezellig...en ik ben er nog helemaal schor van. Doodmoe ook, vroeg uit Fr, drukke dag, en hier in een warm en vol huis gevallen..het ultieme omagevoel! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
eelzuhtjuh Geplaatst: 21 september 2013 Geplaatst: 21 september 2013 Ik vond het ook super gezellig vandaag en ben super super blij met al mijn nieuwe geruilde plantjes, stekjes, zaadjes en pootgoed Gelukkig konden we dit keer lekker naar buiten! Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
Conny Geplaatst: 21 september 2013 Geplaatst: 21 september 2013 Ik heb ook heel erg genoten van vandaag.Nog bedankt Eelzuhtjuh en Bit voor de plantjes.Stan bedankt voor de workshops Paddenstoelen vermeerderen en oculeren enz. van struiken en fruitbomen.En iedereen die er was voor de gezellige dag. En natuurlijk Joep, Jorieke en Jorieke haar ouders voor de gastvrijheid. Quote Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.