Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

MTFD..wie zijn er allemaal op 21 september..geef je op!


appelvrouw

Aanbevolen berichten

Lijst met wie er allemaal zijn de 21e..zodat we ook een beetje een overzicht hebben hoeveel personen er komen en wat we allemaal nodig hebben....

Sta je er nog niet op dan hoor ik het wel. Kom je met meerdere mensen geef dat er dan even bij op.

 

Geef hier ( mtfd-wie-en-wat-neem-je-mee-niet-voor-jorieke-t10639.html ) op wat je meeneemt voor de lunch en voor gastheer en vrouw Jorieke en Joep

Zoek hier ( samen-reizen-naar-september-dag-t9790.html ) een lift, of bied er een aan.

 

Eelzuhtjhu

Piroska

Stan

Reina

Bit

Appelvrouw en Lie

Salamander

Jarno met vader of moeder

Weknow

Bouwvrouwe

HenkG

Jasmin

Jootje

Jorg

Conny

DebjeDuif met man

Geedee en man

FM09 ( 2 personen)

Zoop en vrouw

Erny, Buurman R. en Lina

Cupcakeje en vriend

aangepast door Gast

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben net gesponsord door Haribo, met 15 bekertjes, bordjes, bestek en vlaggetjes en hoedjes Allemaal voorzien van zeer kinderachtige print, maar dat geeft niets toch?

Wist even niet waar ik het moest posten, aangezien ik niet in het topic over de benodigdheden mag

Er zijn sowieso erg veel servetten, en ik moet nog even opzoeken wat er nog van vorige dagen is blijven staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha laat ik nou gelukkig de 16e zijn die komt ! Ik hou écht niet van kinder-prints van Haribo, dan smaakt me echt niks meer.

 

Maar Henkg, die met mij meerijdt, die is de nr 15. Die vindt zulk servies en bestek echt helemaal top ( vooral de hoedjes ook )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jorieke schreef:

Ik ben toch benieuwd of Helly, Eva, Jos, Lisa, Dennis, Margreet, ehm... (ik vergeet er vast een paar! ) komen?

 

Ik heb de uitnodiging als PM nog naar een aantal mensen gestuurd die er eerdere MTFD's waren, volgens de lijstjes van Jet. Mensen die de laatste weken nog actief berichtjes zetten of er op reageerden echter niet meer: zij zullen het wel meegekregen hebben dat binnenkort een najaars MTFD is....zo leek me. Blijkbaar is er toch een verloop in (actieve) gebruikers van het forum.....

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...