Hudsonstijgers Posted August 23, 2013 Posted August 23, 2013 Hallo, de tomaten bezetten nu nog de koude kas. Maar kan ik vanaf oktober ook knoflook in de kas zetten en kunnen ze er dan ook volgend jaar in het voorjaar uit (uiteraard met voldoende grote bollen) om dan paprika te planten. Of ga ik dat dan niet redden? dank Quote
Jorg Posted August 23, 2013 Posted August 23, 2013 Ik zou de knoflook gewoon buiten de koude bak planten, die doorstaan prima (strenge) vorst. Bovendien hebben ze in het voorjaar nog geen / tot zeer kleine teentjes gevormd. Niet de moeite waard. De koude kas kun je beter benutten, met sla bijvoorbeeld, of vroeg in het voorjaar spinazie, wortels, of als zaairuimte. Quote
mw vogel Posted August 26, 2013 Posted August 26, 2013 knoflook kan gewoon in de volle grond!voedzame, niet te natte grond voldoet. zoek een plek die straks in het voorjaar mooi zonnig is. half oktober teentjes planten, in juli bollen oogsten! niet na uien of prei telen Quote
Recommended Posts