Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Kleine terracotta bloempotjes

Recommended Posts

eerst denken of je het kunt gebruiken, dan waarvoor je het kunt gebruiken,

en dan pas kopen, anders is het toch zondegeld.??? Je kunt er iets creatiefs mee doen:

leuk beschilderen, of beplakken met zaadjes voor de vogels van het winter en in de bloempot

( die je op de kop ophangt) een vetbolletje hangen.

misschien kruiden opkweken zoals tuinkers dat heeft niet veel ruimte nodig.

Veel succes en plezier ermee

Ook de zaadjes die normaal bij die pakketjes zitten zijn niet geschikt om tot volle groei te komen in die potjes. Die zijn alleen geschikt om wat te laten kiemen voordat je het uitplant naar grotere potjes.

Misschien moet je er maar mini-cactusjes of vetplantjes in zetten oid... die groeien tenminste niet snel.

je kunt ze natuurlijk ook gewoon gebruiken waar ze voor bedoeld zijn: om zaadjes in te laten ontkiemen. Of zeg ik nu iets heel geks?

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Ohja? Ik zie het niet staan. Desalniettemin toch een fantastisch idee!

Ach en anders kun je er altijd nog zoiets van maken:

267927_563883240296895_1742811103_n.jpg

Of zoiets

536549_500717799946773_1438297753_n.jpg

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

• 2 weeks later...