karins70 Posted September 12, 2013 Posted September 12, 2013 Ik heb een tomatillo in de kas staan, moest een heerlijk tomaatachtig vruchtje geven, maar er zitten volop groene lampionnetjes aan net een oerwoud maar als ik er een open maak zit er een vruchtje ter grootte van een speldekop in. gaat dit nog iets worden? ik geloof er niet meer in en ben geen fan van deze plant tot nu toe. Quote
Erny Posted September 12, 2013 Posted September 12, 2013 Tomatillo heeft het buiten veel beter naar z'n zin. Omdat je hem nu toch in de kas hebt staan zou je nog even kunnen wachten of de vruchtjes zich nog verder gaan ontwikkelen. Quote
karins70 Posted October 16, 2013 Author Posted October 16, 2013 De vruchtjes zijn inmideels aardig gegroeid en ebginnen zelfs licht te kleuren, de smaak, mm ben er nog niet heel enthousiast over, misschien nog even wachten. Iemand nog leuke recepten met tomatillo's? Quote
Bit Posted October 16, 2013 Posted October 16, 2013 Plaats es een foto ? De mijne halverwege het seizoen de kas uit gezet en later weggegooid. Quote
karins70 Posted October 18, 2013 Author Posted October 18, 2013 Hier een foto van de tomatillo's, ik heb er een walnoot naast gelegd om een idee van de grootte te krijgen. Quote
Maarten Posted October 24, 2013 Posted October 24, 2013 Lekker recept met tomatillo's: http://www.marcussamuelsson.com/recipe/tomatillo-onion-and-black-bean-salad Quote
Recommended Posts