karins70 Geplaatst: 12 september 2013 Share Geplaatst: 12 september 2013 Ik heb een tomatillo in de kas staan, moest een heerlijk tomaatachtig vruchtje geven, maar er zitten volop groene lampionnetjes aan net een oerwoud maar als ik er een open maak zit er een vruchtje ter grootte van een speldekop in. gaat dit nog iets worden? ik geloof er niet meer in en ben geen fan van deze plant tot nu toe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 12 september 2013 Share Geplaatst: 12 september 2013 Tomatillo heeft het buiten veel beter naar z'n zin. Omdat je hem nu toch in de kas hebt staan zou je nog even kunnen wachten of de vruchtjes zich nog verder gaan ontwikkelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
karins70 Geplaatst: 16 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst: 16 oktober 2013 De vruchtjes zijn inmideels aardig gegroeid en ebginnen zelfs licht te kleuren, de smaak, mm ben er nog niet heel enthousiast over, misschien nog even wachten. Iemand nog leuke recepten met tomatillo's? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 16 oktober 2013 Share Geplaatst: 16 oktober 2013 Plaats es een foto ? De mijne halverwege het seizoen de kas uit gezet en later weggegooid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
karins70 Geplaatst: 18 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst: 18 oktober 2013 Hier een foto van de tomatillo's, ik heb er een walnoot naast gelegd om een idee van de grootte te krijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Maarten Geplaatst: 24 oktober 2013 Share Geplaatst: 24 oktober 2013 Lekker recept met tomatillo's: http://www.marcussamuelsson.com/recipe/tomatillo-onion-and-black-bean-salad Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.