Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik ben Lizz, 25 jaar, studerend in Rotterdam.

Ik woon met 13 leuke huisgenoten in Rotterdam Noord, in een prachtig oud pand, met, jawel, een tuin. Voor een stadstuin vrij groot, maar toch ook niet meer dan dat. Toch hebben één van mijn huisgenootjes en ik dit jaar het plan gevat er een moestuintje te beginnen. De kruidentuin die ik 3 jaar geleden al begonnen was is uitgebreid, we hebben een paar stoeptegels gelicht, en zijn - niet gehinderd door kennis - maar wat gaan doen.

De sla heeft het geweldig gedaan, de aardbeitjes en radijsjes zijn grotendeels door andere bewoners van de tuin opgegeten, de tomaatjes waren lekker (en de groene die er nu nog inhangen gaan vrees ik niet meer rijpen..) en de courgette en pompoen liggen nog flink hun best te doen.

Al met al een best geslaagd experiment. Ik hoop dat het met tips van hier, nog leuker en beter gaat lukken!

Groetjes,

Lizz

Geplaatst:

Hallo Lizz, welkom!

Gaaf hè, dat je een paar tegels licht en er een tuintje in kunt beginnen.... en dat het nog groeit ook!! Veel plezier op het forum en nog meer in de tuin!

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Geplaatst:

Bedankt allemaal voor het hartelijk welkom

Hierbij wat ook wat foto's.

DSC030919371381668176.JPG

Zelf had ik liever nog meer tegels weggehaald, maar er moet natuurlijk ook nog gezeten en gebarbecued kunnen worden...

DSC032484571381667764.JPGDSC032833971381668228.JPG

Zo zag het er uit toen we de tuin net even flink onder handen genomen hadden.

IMAG099258841381667909.jpgIMAG099180671381667905.jpgIMAG099031011381667902.jpg

En dit is wat er inmiddels allemaal ontstaan is.

Geplaatst:

Welkom!!!

Wel een stoer project hoor, zie je niet zo vaak...studenten die bij hun studentenhuis een moestuintje willen beginnen

Veel lees en groeiplezier

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...