Geplaatst: 24 oktober 201312 j Goede dag allemaal, In opdracht van de Hogeschool Rotterdam doe ik onderzoek naar snijbloemen in vazen. Ik heb een enquête opgesteld op de website van Monkeysurvey. Mijn vraag aan u is of deze enquête wilt invullen. Enquête: Klik hier om mee te doen aan de enquête Website link: http://www.surveymonkey.com/s/W5ZW3TT Mijn dank is zeer groot. Met vriendelijke groet,Danny van Wamelen
Geplaatst: 24 oktober 201312 j Mag ik passen? Dit is een moestuinforum en als je nu een moestuinier was hier die naast moestuinberichten ook een berichtje over snijbloemen plaatste, was het voor mij een heel ander verhaal. Veel succes met je project.
Geplaatst: 24 oktober 201312 j niet ingevuld, wel bekeken de vragen zijn soms wat lastig gesteld. bijv vraag 4. Hoeveel keer vervangt u het water in de vaas van een bos bloemen?zou dat niet afhangen van hoelang de bloemen staan? 24 oktober 201312 j aangepast door Gast
Geplaatst: 24 oktober 201312 j Done. Succes er mee De vragen zijn wat een-dimensionaal.Hoeveel ben ik bereid uit te geven voor een bloemenvaas ? Ik zou er 1 bij de Hema kunnen kopen als ik m toevallig eenvoudig en goed van vorm vind, maar ik heb ze ook van Copier, en die kosten nogal wat. Dus tja, ik héb een beetje een raar antwoord moeten geven.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.