Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Mijn tuin en ik...

Flienemien

Recommended Posts

Hallo

Ik ben een 27 jarige mama uit provincie Antwerpen (België) ben zelfstandige en wordt ontzettend enthousiast van mooie en lekkere zelfgeteelde groentjes, fruitjes en kruidjes.

De afgelopen paar jaar heb ik mijn schoon-grootvader enkel geholpen met oogsten en af en toe een aardappelplantje te planten, maar nu hij heeft laten weten dat hij het niet meer wil/kan heb ik deze mooie kans gegrepen om de moestuin de mijne te maken. 2014 zal mijn eerste jaar zijn waar ik toch wat hulp mee kan gebruiken, daarom zoek ik nu alle info die ik krijgen kan en ben zeker die hier te kunnen vinden.

Mijn tuintje zal 20m bij 40m zijn, waar ik een kleine tunnel heb instaan, enkele jonge fruitboompjes, enkele rijen aardbeien en een hopelijk gezonde composthoop. De rest zal volgend jaar hevig door mij gepland worden...

Dit ben ik en mijn tuin

Welkom op het forum.

Kan je nog wel bij je grootvader terecht voor advies?

Toen ik met moestuintuinieren begon,

had ik een oom die mij helemaal wegwijs maakte met allerlei praktische tips....

Dat scheelt enorm, anders moet je steeds opnieuw het wiel uitvinden

Veel succes met je tuin!

Hallo mama Flienemien, welkom!!

dat is geen kleine tuin om mee te beginnen!! Heel veel succes! En veel plezier op het forum. De komende periode is dan wel stil in de tuin maar druk in het plan-bureau.

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

bedankt hoor!!

met dat plannen kan ik zeker nog wel wat hulp en vbn gebruiken, want de laatste jaren kwam de tuin niet verder dan aardappelen, radijzen, peterselie, boontjes en wortelen.

daar zou ik wel wat verandering in willen brengen

zal mijn best doen op foto's te posten, hoop dat alles dan goed groeit natuurlijk