Flienemien Posted November 9, 2013 Share Posted November 9, 2013 Hallo Ik ben een 27 jarige mama uit provincie Antwerpen (België) ben zelfstandige en wordt ontzettend enthousiast van mooie en lekkere zelfgeteelde groentjes, fruitjes en kruidjes.De afgelopen paar jaar heb ik mijn schoon-grootvader enkel geholpen met oogsten en af en toe een aardappelplantje te planten, maar nu hij heeft laten weten dat hij het niet meer wil/kan heb ik deze mooie kans gegrepen om de moestuin de mijne te maken. 2014 zal mijn eerste jaar zijn waar ik toch wat hulp mee kan gebruiken, daarom zoek ik nu alle info die ik krijgen kan en ben zeker die hier te kunnen vinden.Mijn tuintje zal 20m bij 40m zijn, waar ik een kleine tunnel heb instaan, enkele jonge fruitboompjes, enkele rijen aardbeien en een hopelijk gezonde composthoop. De rest zal volgend jaar hevig door mij gepland worden... Dit ben ik en mijn tuin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marijke Posted November 9, 2013 Share Posted November 9, 2013 Welkom op het forum.Kan je nog wel bij je grootvader terecht voor advies?Toen ik met moestuintuinieren begon, had ik een oom die mij helemaal wegwijs maakte met allerlei praktische tips....Dat scheelt enorm, anders moet je steeds opnieuw het wiel uitvinden Veel succes met je tuin! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted November 9, 2013 Share Posted November 9, 2013 Welkom en een mooie oogst alvast Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flienemien Posted November 9, 2013 Author Share Posted November 9, 2013 Bedankt hoor! Ja, met raad zal hij mij nog bijstaan en daar waar hij kan zal hij me nog een handje toesteken, maar het grote werk is voor mij nu. Hoop van hem ook nog veel te leren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted November 9, 2013 Share Posted November 9, 2013 Hallo mama Flienemien, welkom!! dat is geen kleine tuin om mee te beginnen!! Heel veel succes! En veel plezier op het forum. De komende periode is dan wel stil in de tuin maar druk in het plan-bureau. Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted November 9, 2013 Share Posted November 9, 2013 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted November 10, 2013 Share Posted November 10, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eveline68 Posted November 10, 2013 Share Posted November 10, 2013 Welkom... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted November 10, 2013 Share Posted November 10, 2013 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted November 10, 2013 Share Posted November 10, 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
MoesBijenTuin Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Welkom hier 20x40 is groot genoeg om flink te experimenteren met allerlei typen moestuin. Maak een paar foto's van je tuin en zet het hier neer, het is erg interessant te zien hoe een moestuin zich ontwikkeld Quote Less is more Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flienemien Posted November 12, 2013 Author Share Posted November 12, 2013 bedankt hoor!! met dat plannen kan ik zeker nog wel wat hulp en vbn gebruiken, want de laatste jaren kwam de tuin niet verder dan aardappelen, radijzen, peterselie, boontjes en wortelen.daar zou ik wel wat verandering in willen brengen zal mijn best doen op foto's te posten, hoop dat alles dan goed groeit natuurlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts