dennislp Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Kom ik vanochtend beneden.. al mijn zaailingen stuk (behalve oost-indische kers die stonden boven),inbreker die via het raam naar binnen ging heeft ze allemaal gesloopt K-ut , want er lagen ook dure (20cent per stuk) zaadjes tussen... Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jooze Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 KU.!!!!Verder nog spullen gejat?!Dit is echt balen, welke plantje mis je nu? Misschien nog forum leden die te veel hebben gezaaid en wat plantjes kunnen opsturen die je nu niet meer hebt (en te laat bent voor zaaien). Geen redding meer voor de plantjes mogelijk? Quote Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Das mooi KL... jonge. Niet fijn Inbrekers houden geen rekening met andermans spullen en zeker niet met plantje, die hebben daar niets mee.Moet je weer opnieuw beginnen Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Zeg Dennis.... dit is toch geen 1 april grap hè... Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
helena Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Gecondoleerd met het verlies van je dierbare zaailingen. Jullie hadden het zo leuk samen. De toekomst lag nog open voor ze en nu zo wreed verstoord.Sterkte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jooze Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 stom, stom stom 1 april natuurlijk..... Quote Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 1, 2011 Author Share Posted April 1, 2011 OkOk, dan moet ik maar toegeven Zeg Dennis.... dit is toch geen 1 april grap hè... Gefeliciteerd dat je de eerste bent die het door had Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
essiebes Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Nou ik ben blij dat het niet echt was want dan moest ik ook nog echt medelijden met je hebben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonnie f Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Hmmm, mijn man had me ook mooi beet. Hij komt thuis van het hondenuitlaten en meldt dat de mol weer heeft huisgehouden. 5 hopen! Ik stampvoet naar buiten.....al vloekend en tierend.....wandelt hij op zijn gemakje achter me aan met de krant met daarop in het groot: 1 april . Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 1, 2011 Author Share Posted April 1, 2011 Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
peet van oosten Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts