Geplaatst: 10 december 201312 j Borstplaat! Kan je allerlei vormen en kleuren geven, versieren met eetbare kralen en... past door de brievenbus >>>
Geplaatst: 10 december 201312 j past door de brievenbus >>> is dat een hint HuubvG ? Wil jij graag borstplaat in de bus ??? We(van de preis-wedstrijd) hebben je adres dus let op wat je zegt. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 10 december 201312 j Auteur borstplaat........ hahaha ja huub da's 'n leuke voor ons zusjes, wij zijn wel van de cynische humor, dus vaak dingen in een LUCHT-kussenenvelop! en het hoeft niet door de brievenbus te passen, want ik maak er een pakket van en dat mag tot 10 kg en kost 6,75,maar daar zit dan wel van alles in voor 3 zussen!ik lever zeg maar 'n basispakket aan in een linnen tasje, dus 3 tasjes in 1 doos die mijn ene zusje weer verdeeld in Leeuwardenmaar ik kan idd nog wel borstplaat maken, ik heb van die hartjesvormen!!!!I LOVE YOU stan...toch!!!!! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 10 december 201312 j stan...toch!!!!is dat een hint HuubvG ? Wil jij graag borstplaat in de bus ??? We Wij(van de preis-wedstrijd) hebben je adres dus let op wat je zegt.Sorry Huub, Maar het eerste kilo met kersensmaak is al onder weg . Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 10 december 201312 j Als jullie er maar geen muts bij doen want die lust ik niet heb ik al!
Geplaatst: 11 december 201312 j Auteur nou... het schiet al lekker op dankzij jullie hulp linnen tasje met opstrijkafbeelding en tekst boot-schappenwat op de foto staat gaat er dus in:pannekoekmeelaard.pureeblikje groenteleverpastei + toastjeui en ei en knoflookteentjesoort noodlesjusbouillonblokje en brandneteltheefruitthee [ voor 2x fruit per dag] oploskoffie voor mijn jongste zusjeappelmoesjeen een tekening voor de vrolijke uiensoepmeeste dingen gekocht tijdens de euroweken hoor en de thee heb ik alleen gekocht vanwege het sinterklaasboek! begin boekje staat op papier met als titel:wat de tas schaften nou d8 ik dat het wel leuk is als ik bij het recept de naam zet is dat oke??????want er zit op jullie tekst natuurlijk wel.......© ik heb nu 13 recepten...dus er kan nog wel meer recepten bij Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 11 december 201312 j Broodje schuifkaas van Jet= Geen probleem..alhoewel ik die ingredienten juist mis We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 11 december 201312 j Auteur klopt jet!!!maar kaas is wel errug duur,héen niet alle kookboekingrediënten zitten in het pakket alles wordt in 3 voud geleverd en ook ik moet bezuinigen........... edit....n.a.v. de opmerking van jet titel boekje aangepast:eten wat de tas schaft en verder roeien met de riemen die jezelf in huis hebt!!!!!!!! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 11 december 201312 j Fruitthee voor de 2x fruit per dag, GEWELDIG!!! Maarre, een ei met de post? Jij durft!
Geplaatst: 12 december 201312 j Recepten voor een low budget diner. Vooraf een soep.Bak een uitje in de pan voeg een bos fijn gesneden brandnetels toe , giet er bouillon bij en eventueel een gekookte aardappel(van de vorige dag) of wat aardappelkruim om de soep te binden. Pluk wat vogelmuur, smoor het in wat boter , giet er wat geklutste eieren over en bak je omelet af.Bewaar wat mooie stukjes muur om als garnering naast de omelet te leggen. toetje.Verzamel wat walnoten, bramen en vlierbessen. Hak de walnoten fijn en rooster ze eventueel even in de koekenpan. Meng de noten, bramen en vlierbessen met een in stukjes gesneden appel en wat kaneel.Eventueel maak je de appelblokjes wat warm tot het net geen moes is.Serveer dit mooi met wat yoghurt op een plat bord.
Geplaatst: 20 december 201312 j Ojee ik ben vast te laat maar ik heb dus de kapotte en overgebleven chocolade letter voor 50 cent gekocht( 170 gr) en die gesmolten en daar de zelfgeraapte walnoten door ge roerd.....heb je goedkope maar toch luxe pindarotsjes Die kunnen leuk bij de koffie.
Geplaatst: 20 december 201312 j Auteur he geedee! je bent niets te laat.......ik had nog een chocoletter en die in drieen gedeeld....en heb nog pinda's en walnoten en ook nog wel rozijnendus da's mooi een apart zakje!het pakket schiet wel op inmiddels, kookboekje is nog een heel gepuzzel, moet nog wat tekeningen erbij makengaat ook pas in het nieuwe jaar op de bus....dan verwachten ze geen gekkigheid meer Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 20 december 201312 j O dat is leuk. Ik zeg t maar ff voor de zekerheid : de chocolade rustigjes aan "au bain marie" smelten.....anders mislukken de pindarotsjes omdat de suiker in de chocolade kristaliseerd en dan zien ze niet zo mooi glad als in de winkel....(proeven wél nog goed, maar t oog wil óók wat!
Geplaatst: 20 december 201312 j Auteur thnx voor de tip, want zulke kokkinnetjes zijn we niet..... [geen huishoudschool gehad,hé] Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 20 december 201312 j In de magno: niet hoger dan 370 watt..eerst een minuutje, doorroeren, en als het nog niet goed gesmolten is nog een minuutje We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 20 december 201312 j Auteur thnx jet! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.