Jump to content

Regenboogtulp

Katja1604

Recommended Posts

Ik heb wel regenboogrozen gezien, maar volgens mij is het allemaal gemanipuleerd.

Weet je nog dat je vroeger met biologie een roos of andere witte bloem in een bak

met kleurstof moest zetten, om te bewijzen dat een plant vocht opneemt door "zuigkracht "??

Ik vermoed dat ze het op die manier zo'n beetje gedaan hebben . Anders zou nik het niet weten.

Ik vind het er nogal kitscherig uitzien (persoonlijke mening hoor )

Nee, die tulp bestaat wel écht. Die foto bij Baldur zal wel extra bijgewerkt zijn, dat wel, maar die tulp, en dan in wat mindere mate kleurrijk, bestaat ja.

Erg brutale opmerking van mij, maar je kijkt wel op de beetje verkeerde sites hoor, als je iets voor je tuin zoekt. Waarom komen mensen nou heel vaak niet verder dan Baldur of Bakker ?? Nooit wat van begrepen. Zijn zó veel betere adressen te vinden

Maar gewoon kopen en uitproberen, en volgend jaar mei hier de foto's plaatsen he ?

Heleen, ik vind de tulp er geweldig uitzien, maar wist ook meteen dat het absoluut niet ieder z'n smaak is.

Bit, ik was aan het surfen, niet specifiek naar iets en kwam het toevallig tegen!

Bakker is wel 1 van de laatste waar ik iets zou bestellen( maar zit wel te kwijlen als ik hun folder bekijk, haha!)

Ze hebben prachtige producten, vooral die bloemen allemaal, maar die prijzen....ver buiten mijn budget.

Groente- en fruitzaden zijn makkelijk en goedkoop te vinden, maar waar kan ik voor een redelijke prijs mooie bloembollen en rozen etc. vinden?

Iemand een tip?

Een mooie roos, struik, is niet duur. 10,- 14,- incl verzenden. Keus uit 150 types en soorten : www.deborder.nl ( daar bestel ik ze graag, of ik rij er heen ) maar zo zijn er meer.

Weet natuurlijk niet of je dat duur vindt, maar als je bedenkt dat je voor een jaar of 15 een prachtige struik hebt, vind ik dat niet duur. Een flut-roos bij Bakker kost ook gauw 8,-

Bollen bestel ik graag bij www.pcnijssen.nl. . Ook niet de goedkoopste, maar wel kwaliteit, en prachtige dingen

Mijn schoonzusje zit in de bloemen

De tulpen zijn inderdaad zo mooi

Ook zijn ze nog in de ontwikkelingsfase en eeeeeerrug duur

Ze kon niet precies zeggen wat ze kosten maar als zij iets duur vind...

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."