Geplaatst: 11 december 201312 j Diegene die mijn up-dates gevolgd hebben weten dat ik na een paar jaar niet de mogelijkheid te hebben gehad dit jaar weer aan kleinschalig moestuinieren ben geslagen bij mijn opa en oma in de kas. We hebben een heel goed jaar gehad qua oogst, en heel veel, voorral komkommers en tomaten, geoogst. Ik heb echt genoten van dit jaar tuinieren met opa en oma. Helaas is opa op 5 november overleden na en kort maar hevig ziektebed van twee weken na een ernstige hersenbloeding. Een week voordat opa de hersenbloeding kreeg hadden we net de laatste tomaten geoogst, twee hele dienbladen vol. Een aantal daarvan hebben we in het boeket van de kleinkinderen laten verwerken, als symbool van mijn kant voor opa voor de passie die we samen deelden voor buitenleven, landbouw en natuur. Mede daarom zit ook de mais in het boeket, maar het mooiste vind ik toch wel voor mij dan mijn tomaten.
Geplaatst: 11 december 201312 j Wat een prachtig boeket, zo persoonlijk . Ik denk dat je opa het heeel erg mooi vindt.Veel sterkte de komende tijd hoor.
Geplaatst: 11 december 201312 j nou Holland.......denk dat opa heel tevreden kijkt naar dat boeket!!!!!en gecondoleerd nog!hou opa maar in gedachten bij de hand komend moestuinseizoen Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 11 december 201312 j Gecondoleerd Holland, maar mooi gebaar en prachtig boeket voor je opa!
Geplaatst: 12 december 201312 j Sterkte met het gemis van je opa.Wat een mooi boeket. Gaan zoals je hebt geleefd.
Geplaatst: 5 mei 201411 j Auteur De eerste echte oogst gehad van dit jaar vandaag. Dus maar een radijsje gebracht Moet natuurlijk niet te veel en te vaak zoiets er op leggen maar voor één keer vond ik het een mooi gebaar
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.