dennis/tanja Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 goede avond. heb een hele rare vraag misschien maar hoe kom je aan aard appellen om te poten? kan ik daar ook gewoon aardappels voor pakken die te lang in mijn aanrecht kastje liggen of moet ik echt poot aardappels hebben? zag deze staan voor 11,50 de kilo is dat een normale prijs groet dennis/tanja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 (edited) Pootaardappelen kan je bijvoorbeeld via internet bij van der Wal bestellen... https://www.zaadhandelvanderwal.nl/nl/shop/pootaardappelen Of in Groningen kan je bij het mannetje op de Vismarkt, naast de AH in de Korenbeurs, pootgoed kopen. Dus ook pootaardappels (ook prei, kool, sla, kruiden - plantjes, pootuien en knoflook... etc).Of je gaat naar de Welkoop, daar hebben ze ook altijd een groot aantal soorten. En hier vind je informatie waarom je beter speciaal pootgoed zou kunnen gebruiken...welke-aardappel-ui-t273.html Het is wel handig als je weet op wat voor soort grond je gaat telen zodat je een aardappel kan kiezen die het op die grond goed doet.En ook is het handig om te weten of er op jullie moestuincomplex (waar zitten jullie eigenlijk ) veel last is van aardappelziekte. Want dan is het slim om bijvoorbeeld de vroegere en wat meer resistente rassen te nemen. Dus vraag eens rond bij de buren... Edited December 15, 2013 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennis/tanja Posted December 15, 2013 Author Share Posted December 15, 2013 dank je wel voor je reactie, ik had zelf idd nog niet aan de markt gedacht ga er binnenkort eens effe kijken. dank je wel vriendelijke groet dennis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Ik bestel bij ; www.levenvanhetland.nl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts