Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ja leuk! aan het snelle aantal reacties te zien zouden we er haast een soortvan moesmeeting van kunnen houden

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Geplaatst:

Erny, daar valt vast wel over te praten. Is dan meteen een moestuintreffen a la Mijke.

Zou er graag bij zijn, moet nog een keus maken of ik zaterdag, zondag of beide dagen zou gaan. Het staat in mijn agenda ook.

• 2 maanden later ...
Geplaatst:

Hoi als er iemand uit groningen er heen gaat die eventueel een auto heeft, zou ik er eigenlijk ook wel heen willen. Jammer genoeg heb ik geen vervoer. Groetjes jessica. p,s dan deel ik mee met de benzine

Geplaatst:

Hi Thea! Leuk je ontmoet te hebben vandaag. Nu eens even uitvogelen hoe ik die gele framboos moet gaan telen.

Ik heb nog een hele gave bessenstruik gekocht bij de "ent-meneer". Prunus tomentosa orient. En ik kreeg 2 potjes met aardbeienplantjes bij een andere stand.

Leuk om het enthousiasme van iedereen te zien.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:

Jammer dat ik je niet ben tegengekomen Thea.

Het was inderdaad lekker druk. (Prachtig weer trouwens.)

Heb zelf wat leuke aardappelsoortjes aangeschaft en het grote boek van VELT.

Rondleiding in de permatuin was ook heel leuk.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...