angela († maart 2025) Geplaatst: 8 februari 2014 Auteur Geplaatst: 8 februari 2014 Nou de emmer is betaald nu moet hij alleen nog worden bezorgd. Quote
beertjerinke Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 De kosten moeten we die overmaken of op de mtfd geven en hoeveel wordt het p.p voor mij x 4 (wij komen met 4) Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Stan Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Hoi beertjerinke, Perzik boompje in september was p.p. per forumlid en niet de mee gekomen gasten. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Piroska Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Ik neem wat zelfgemaakte perenpalinka mee, morellenwijn (als die nog over is) en wat vlierbloesemwijn. Misschien een fles appelsap, als die nog over is tegen die tijd. Eten gaat niet lukken, ik zit ergens zonder keuken altijd in Amsterdam. edit, voor Jorieke denk ik koffie en suiker.. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
angela († maart 2025) Geplaatst: 11 februari 2014 Auteur Geplaatst: 11 februari 2014 De emmer voor Jorieke is bezorgd! Quote
Estemy Geplaatst: 11 februari 2014 Geplaatst: 11 februari 2014 Ik kan lekkere muffins bakken Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
appelvrouw Geplaatst: 11 februari 2014 Geplaatst: 11 februari 2014 Super van die emmer Angela! Wat heb je ervoor betaald met alle kosten?Wie gaat er allemaal meebetalen ( ik in ieder geval..zei de gek Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bit Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Ja hoor. Ik hoor het wel wat de bijdrage moet zijn. Quote
Nynkef Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Ik weet nog helemaal niet wat ik mee kan nemen of waaraan ik mee kan betalen Mis ik een lijstje wat Jorieke nog kan gebruiken of kijk ik met mijn neus ?? Quote
Jizkaha Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Nynke, kijk maar even in de eerste post van dit topic, daar staat een lijstje wat Jorieke zoal kan gebruiken. En anders kan je hier ook een lijstje vinden.Meebetalen kan aan een asemmer die Angela op de kop heeft weten te tikken. Waar ik overigens ook aan mee ga betalen. Ik hoor wel hoeveel de bijdrage wordt. Quote Zelluf doen
angela († maart 2025) Geplaatst: 12 februari 2014 Auteur Geplaatst: 12 februari 2014 Estemy ik noteer je voor muffins Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 12 februari 2014 Auteur Geplaatst: 12 februari 2014 Super van die emmer Angela! Wat heb je ervoor betaald met alle kosten?Wie gaat er allemaal meebetalen ( ik in ieder geval..zei de gek Afgerond was de emmer 16 euro.Dus de kosten pp liggen eraan hoeveel mensen er mee doen? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 12 februari 2014 Auteur Geplaatst: 12 februari 2014 Voor mee te brengen en daar te nuttigen zoeken we eigenlijk nog: Dingen voor de lunch (bijv.: salade, soep, pate enz.)en dingen zoals thee of frisdrankmaar het zou ook nog fijn zijn als er iemand plastic bestek mee kan brengen. Het zijn suggesties en we hebben nog even de tijd! Quote
Loraine Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Ik wil ook graag meebetalen aan de emmerWat ik meeneem voor Jorieke zal ik een week of 2 van te voren melden dan weet ik het zekerZal ze eierdoosjes kunnen gebruiken? Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
angela († maart 2025) Geplaatst: 12 februari 2014 Auteur Geplaatst: 12 februari 2014 Nee ze had genoeg eierdoosjes geloof ik.Ze vraagt echt de dingen die ik op blz 1 van dit topic heb vermeld, en wat zij op haar eigen ruillijst heeft staan op blz 1.En er is nog tijd genoeg om het door te geven.Ik gaf eigenlijk alleen maar vast dingen aan die we nog kunnen gebruiken voor de lunch die dag. Quote
Kim Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Ik heb nog aardig wat thee staan (verschillende soortjes en smaakjes), dus ik kan daarvan wel een portie meenemen! Ik kijk ook even of ik een eenvoudige salade kan maken. Voor Jorieke neem ik alvast een pak zout en een pak rijst mee. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 12 februari 2014 Auteur Geplaatst: 12 februari 2014 Helemaal goed ik noteer je alleen vast voor thee dan laat nog maar weten van de salade. Quote
Esthe76r Geplaatst: 17 februari 2014 Geplaatst: 17 februari 2014 zout en azijn ofzo. en iets van limonade ofzo. pfff ik weet het nog niet Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 17 februari 2014 Auteur Geplaatst: 17 februari 2014 (aangepast) Dat word moeilijk noteren als je het nog niet weet Limonade kan.Misschien anders iets te eten? Eier salade, aardappel salade enz enz.Keus genoeg 18 februari 2014 aangepast door Gast Quote
Esthe76r Geplaatst: 18 februari 2014 Geplaatst: 18 februari 2014 Ow okee goed dat je dat zegt. Noteer mij maar voor Limonade i.i.g. Quote
Estemy Geplaatst: 18 februari 2014 Geplaatst: 18 februari 2014 Volgens mij heb ik ergens in mijn voorraadkast een hele mooie kleine fles van witte wijn azijn. Ik neem hem mee, als ik hem kan vinden.En ik hoop dat we ook iets om te drinken hebben voor de BOBs. Ik drink niks met suiker, maar thee (maakt niet uit welke) of prikwater of zo, zou heel fijn zijn. Als het nodig is, kan ik ze zelf meenemen. Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
angela († maart 2025) Geplaatst: 18 februari 2014 Auteur Geplaatst: 18 februari 2014 Op pagina 1 van deze lijst staat wat iedereen mee brengt, er staat thee op.Ook staat er op wat Jorieke graag wil.Als er iets is wat je zelf graag eet of drinkt kun je dat het beste zelf meebrengen dan weet je zeker dat het er is. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 23 februari 2014 Auteur Geplaatst: 23 februari 2014 Ik heb op de eerste pagina gezet wie er meebetalen aan de emmer heb ik je naam hier in dit topic gemist meld het hier dan even!! Quote
Jane Doe Geplaatst: 23 februari 2014 Geplaatst: 23 februari 2014 Wat een leuke dag maken jullie er van, zou graag willen komen. Maar kan helaas nog niets afspreken. Is deze dag jaarlijks bij anderen leden? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 23 februari 2014 Auteur Geplaatst: 23 februari 2014 Hij is eigenlijk altijd bij Jorieke vorig jaar ook nog een keer in het najaar. Tevens is er in Gronigen ook nog de NMFD. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.