jarno Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 Leuk!! Nu hopen dat ze het gaan winnen van de schimmel Quote
kiekenboerinneke Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 Oja, uitjes heb ik ook nog liggen.... Volgend weekend eens zetten. Quote
minie Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 halflange radijsjes. Nu hopen dat ze geoogst kunnen worden voor we eind mei verhuizen. Quote
Missmass Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 Nog een extra pot rucola. Ik had zo'n vermoeden dat ik aan 2 vakken in de MM2 bak echt niet genoeg zou hebben aangezien er hier nogal wat daarheen gaat, dus maar even wat extra gezaaid. Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!
aalterse-willy Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 Erwtjes geplant, Delikett, van Sluis Garden en dus van Monsanto.Zes bolletjes in een P9 potje maar eerst een dag laten weken op een talloor in lauw water. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
geertlaurent Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 Vandaag een heel zakje bieslookzaadjes aan de grond toevertrouwd met mijn ajuinen ga ik wachten tot morgen ze gaven vandaag nog lichte nachtvorst hier en ik vertrouwde het toch niet helemaal. Quote
Mari Geplaatst: 12 maart 2014 Geplaatst: 12 maart 2014 Nog 2 rijtjes spinazie gezaaid, rabarber, bloedzurkel en zurkel geplant, aardbeiplantjes verplantEn de eerste 2 bloemkolen en broccolli in volle grond geplant, worden wel nog afgedekt voor de nachtvorst Quote
Almond Geplaatst: 12 maart 2014 Geplaatst: 12 maart 2014 Ik foetel een beetje: ik heb gisteren weer een aantal tuinbonen gezaaid Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Sakura Geplaatst: 13 maart 2014 Geplaatst: 13 maart 2014 Vandaag de Indigo Rose tomaat binnengekregen en direct in een potje gezaaid binnen.Ben echt benieuwd naar deze tomaat. Quote Mijn moestuinseizoen
kiekenboerinneke Geplaatst: 13 maart 2014 Geplaatst: 13 maart 2014 Niets zaaien, maar wel een berg aan nieuwe pootpatatjes ogen laten krijgen.... Vandaag een lading binnengehad van "Leven van het land".Soorten:Bamberger hörnchenRosalindePink fir appleBlauwe congoen All blue...Erg benieuwd!! Quote
Mari Geplaatst: 13 maart 2014 Geplaatst: 13 maart 2014 vandaag gezaaid:- koolrabi- mosterdblad- nog eens een poging sla 'tasty en tender' en aardbeisla- tomaat Coeur de boeuf, Sweet million, Golden cherry, Moneymaker en ananastomaat- stinkertjes Quote
malouis Geplaatst: 13 maart 2014 Geplaatst: 13 maart 2014 Snijkool, rucola, twee soorten radijs gezaaid. Twee soorten sjalotten en witte uien gepoot. Quote
appelvrouw Geplaatst: 13 maart 2014 Geplaatst: 13 maart 2014 Tuinboon Aquadulce, 3 x wit, en als laatste soort "Blijde doos"... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎
jeanne-heijmans Geplaatst: 13 maart 2014 Geplaatst: 13 maart 2014 Vandaag radijs mix gezaaid,en de aardappels gepoot. Quote
Erny Geplaatst: 13 maart 2014 Auteur Geplaatst: 13 maart 2014 Gezaaid, volle grond: Raapsteel / Meiraap / Lente-ui / Wortel Karnavit / Radijs Plum Purple / Radijs Amethist / Parijse Worteltjes Veldsla / Spinazie Scherp Zaad Quote
geertlaurent Geplaatst: 13 maart 2014 Geplaatst: 13 maart 2014 Aardappelen Charlotte gepoot.Prei gezaaidKnolselder gezaaidBloemkool (type all year round) gezaaidTomaten zaadjes laten voorkiemen, gaan waarschijnlijk morgen de kas in. Quote
Old Rose Geplaatst: 14 maart 2014 Geplaatst: 14 maart 2014 2e lichting eisbergsla, 2 soorten radijs en pluksla..van sla kan een mens nooit genoeg hebben Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
Matteo Geplaatst: 14 maart 2014 Geplaatst: 14 maart 2014 Doperwtjes (marktveroveraar). Quote http://www.flickr.com/photos/8r1ght
Gemma Geplaatst: 14 maart 2014 Geplaatst: 14 maart 2014 St.Jans uitjes en oerprei uitgeplant. Witte uitjes snowball gepoot.Stengel uitjes Red beard, South port red Globe, Ishikura en White Lissabon gezaaid en rode bieslook Red ninja. Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Erny Geplaatst: 14 maart 2014 Auteur Geplaatst: 14 maart 2014 In bloembak voorgezaaid en ter kieming binnen gezet:Â - Zeekool - Palmkool- Dwergbloemkool- Hon Tai Sai Rood- Kailan Happy Rich F1- Kailan Dara- Purple Extra Early Sprouting Broccoli "Rudolph"- Purple Early Sprouting Broccoli- Purple Sprouting Broccoli "Red Arrow" Quote
RobO Geplaatst: 14 maart 2014 Geplaatst: 14 maart 2014 choisya ternata gestekt, hoop dat dat nu kanrode pimpernel uitgeplant, krijgertje Quote
Kim Geplaatst: 14 maart 2014 Geplaatst: 14 maart 2014 Nog wat pluksla, rucola en radijsjes in een bak. De lichting van vorige week is al mooi aan het kiemen . En in een andere, diepere pot paarse worteltjes gezaaid, en wat plantuitjes bijgepoot. Quote
geertlaurent Geplaatst: 14 maart 2014 Geplaatst: 14 maart 2014 Zaad van de Trostomaatjes uit hun pot met water gehaald en binnen voorgezaaid net als de zoete punt paprika. Toch wel benieuwd hoe die laatste het gaan doen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.