Ga naar inhoud

Wat heb je net gezaaid/geplant? (Seizoen 2014)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nog een extra pot rucola. Ik had zo'n vermoeden dat ik aan 2 vakken in de MM2 bak echt niet genoeg zou hebben aangezien er hier nogal wat daarheen gaat, dus maar even wat extra gezaaid.

Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!

Geplaatst:

Erwtjes geplant, Delikett, van Sluis Garden en dus van Monsanto.

Zes bolletjes in een P9 potje maar eerst een dag laten weken op een talloor in lauw water.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Vandaag een heel zakje bieslookzaadjes aan de grond toevertrouwd met mijn ajuinen ga ik wachten tot morgen ze gaven vandaag nog lichte nachtvorst hier en ik vertrouwde het toch niet helemaal.

Geplaatst:

Nog 2 rijtjes spinazie gezaaid, rabarber, bloedzurkel en zurkel geplant, aardbeiplantjes verplant

En de eerste 2 bloemkolen en broccolli in volle grond geplant, worden wel nog afgedekt voor de nachtvorst

Geplaatst:

Ik foetel een beetje: ik heb gisteren weer een aantal tuinbonen gezaaid

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Geplaatst:

Niets zaaien, maar wel een berg aan nieuwe pootpatatjes ogen laten krijgen.... Vandaag een lading binnengehad van "Leven van het land".

Soorten:

Bamberger hörnchen

Rosalinde

Pink fir apple

Blauwe congo

en All blue...

Erg benieuwd!!

Geplaatst:

vandaag gezaaid:

- koolrabi

- mosterdblad

- nog eens een poging sla 'tasty en tender' en aardbeisla

- tomaat Coeur de boeuf, Sweet million, Golden cherry, Moneymaker en ananastomaat

- stinkertjes

Geplaatst:

Gezaaid, volle grond:

Raapsteel / Meiraap / Lente-ui / Wortel Karnavit / Radijs Plum Purple / Radijs Amethist / Parijse Worteltjes

Veldsla / Spinazie Scherp Zaad

Geplaatst:

2e lichting eisbergsla, 2 soorten radijs en pluksla..

van sla kan een mens nooit genoeg hebben

~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~

Geplaatst:

In bloembak voorgezaaid en ter kieming binnen gezet:

- Zeekool

- Palmkool

- Dwergbloemkool

- Hon Tai Sai Rood

- Kailan Happy Rich F1

- Kailan Dara

- Purple Extra Early Sprouting Broccoli "Rudolph"

- Purple Early Sprouting Broccoli

- Purple Sprouting Broccoli "Red Arrow"

Geplaatst:

Nog wat pluksla, rucola en radijsjes in een bak. De lichting van vorige week is al mooi aan het kiemen .

En in een andere, diepere pot paarse worteltjes gezaaid, en wat plantuitjes bijgepoot.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...