janita Geplaatst: 15 februari 2014 Geplaatst: 15 februari 2014 Verschillende soorten tomaten, tuinkers, knoflookbieslook, prei mammoth en kaneelbasilicum gezaaid Quote
palmera Geplaatst: 15 februari 2014 Geplaatst: 15 februari 2014 Vandaag nogmaals vaste planten gezaaid: geraniums en duifkruid Quote
Indy Geplaatst: 15 februari 2014 Geplaatst: 15 februari 2014 sugarsnaps gezaaid,en nog wat pepers. Quote
Bit Geplaatst: 15 februari 2014 Geplaatst: 15 februari 2014 Vanmiddag m'n eerste zaai buiten. spinazie en radijs ( de radijs onder cloches ) Quote
thea Geplaatst: 15 februari 2014 Geplaatst: 15 februari 2014 Mooie cloches Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
endetjes Geplaatst: 15 februari 2014 Geplaatst: 15 februari 2014 Ik heb vandaag citroengras gezaaid. Verder eergisteren stevia (is al na twee dagen groene blaadjes te zien ), maggieplant en chinese bieslook gezaaid. Gisteren (veel te vroeg) broccoli Kailan gezaaid. (Zie ander topic )We zien wel wat het wordt. Gelukkig heb ik meer zaadjes! Een week geleden ook radijsjes gezaaid. Zonder cloche. Is tie echt nodig? Het is wel in een grote mand gezaaid. Misschien een idee om er plastic over te spannen????? Quote
Piroska Geplaatst: 15 februari 2014 Geplaatst: 15 februari 2014 gezaaid: Tjechische gele tomaat, Romus paprika geel, golden royalrode punt paprika, Kápiagele zoete appelpaprika, Arany almapaprikapeper, pepperoni lombardo 4 pepers uit Guatemala, gracias Chicasonja! chile cobanerochile pasachile guaque chile chocolate Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
patpetje Geplaatst: 16 februari 2014 Geplaatst: 16 februari 2014 Sla en wortels in de koude bak gezaaid.Verleden week spinazie gezaaid.We kijken wel wat het wordt. Quote
Eveline68 Geplaatst: 16 februari 2014 Geplaatst: 16 februari 2014 Snackpaprika, lettuce pinokkio en komkommer ( action) Quote
Missmass Geplaatst: 16 februari 2014 Geplaatst: 16 februari 2014 Vandaag de rucola in de MM bak gezaaid. Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!
Kibas Geplaatst: 16 februari 2014 Geplaatst: 16 februari 2014 (aangepast) In de koude kas vandaag radijs, radijssla, raapstelen, ijzerhard, rankspinazie en oesterblad.Verder in huis gezaaid: koolrabi, spitskool rood en wit, mizuna, witte bosaardbei, rode eikenbladsla, meiraap, rode en witte spitskool, witte, rode en gele bieten.Voor mijn vader en zus heb ik diverse slasoorten, rankspinazie (vaste plant, klimmer), turkse spinazie, witte winterwortels, wilde rucola (vaste plant) en mizuna gezaaid. 16 februari 2014 aangepast door Gast Quote
janita Geplaatst: 16 februari 2014 Geplaatst: 16 februari 2014 Rabarber stekken geplant die ik via forumruil heb gekregen Quote
palmera Geplaatst: 16 februari 2014 Geplaatst: 16 februari 2014 Vandaag gezaaid: lobelia, leeuwenbekjes en wat slaIn de koude bak gezet: sla die al was opgekomen Quote
kiekenboerinneke Geplaatst: 16 februari 2014 Geplaatst: 16 februari 2014 Nynke: Ik heb vandaag ook zomerwortels gezaaid ( in een bak en onder plasticfolie )Verder nog sjalotten ( ook onder plasticfolie ) en radijs op zaailint.Deze staat mee met de ( overgebleven ) bloemkool onder een fleecetunnel in de serre. Staan nog op het programma: tijgertomaten, zwarte krims, en limoentomaten. Quote
appelvrouw Geplaatst: 16 februari 2014 Geplaatst: 16 februari 2014 In de volle grond bietjes en spinazie (markeringsrijen..zie mijn moestuinblog) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Matteo Geplaatst: 17 februari 2014 Geplaatst: 17 februari 2014 Wortelen Mokum en broccoli in de folietunnel. Quote http://www.flickr.com/photos/8r1ght
Hildegard Geplaatst: 17 februari 2014 Geplaatst: 17 februari 2014 Peper, paprika en 1 van de drie soorten tomaten zijn ontkiemd. Gezaaid aubergine, bosaardbei, rucola, lichte pluksla. En in de vensterbank twee potjes gemengde sla. Quote
Maarten Geplaatst: 18 februari 2014 Geplaatst: 18 februari 2014 Pastinaak en witte, gele, rode, oranje, paarse en zwarte wortelen buiten. Binnen(koude kas) peultjes, erwtjes, kapucijners, tuinbonen, andijvie en sla. Quote
Leeloo Geplaatst: 18 februari 2014 Geplaatst: 18 februari 2014 Erwten wonder van Amerika, 40 stuks in het water op de vensterbank Quote Als kok geeft de keuken geen probleem, als boer in de moestuin nog heel veel te leren.Volg me ook op blog/Leeloo/
aalterse-willy Geplaatst: 18 februari 2014 Geplaatst: 18 februari 2014 Stekken genomen van tafeldruiven voor in de kas.Georg en PhillipZe staan ook op mijn MTFD lijstje.Hoop dat ze willen groeien. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Komkommerenkwel Geplaatst: 18 februari 2014 Geplaatst: 18 februari 2014 Net als probeersel een teen knoflook in de volle grond gestoken (dat kon nog volgens mijn moestuin boek). Een bakje met sugarsnaps en snijbonen staat te ontkiemen en zometeen ga ik tomaten, pepers en paprika in mijn vensterbank kasje zaaien. prei komt in een pot denk ik. Quote Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.
Erny Geplaatst: 18 februari 2014 Auteur Geplaatst: 18 februari 2014 Zondag 16 feb.:De peperplantjes verspeend, 42 stuks. En weer nieuwe gezaaid:Voor Jet, zo veel mogelijk 3 in 1 potje:Habanero Geel (6x)Shishito (5x)Peter Peper (5x)Aji Dulce (6x)Turkse peper (6x)Schwarzwald paprika (6x)Oranje Snack paprika (6x) En omdat er nog ruimte voor mij overbleef:Veneza Piperka 2xBolivian Rainbow 2xYatusfusa 2xPurple Tiger 2xJalapeno Purple 2xChiltepin 2xCseresnye 2xPiment d'Espelette 2xJalapeno Jaloro 2xPimiento de Padron 2x Quote
HuubvG Geplaatst: 18 februari 2014 Geplaatst: 18 februari 2014 PLuksla, kropsla en rucola in de koude kas. Quote
Piroska Geplaatst: 18 februari 2014 Geplaatst: 18 februari 2014 Plantuien in de grond gestoken, plusminus 100 witte, 100 gele en 100 rode.. Witte zijn Snowball, de rode en de gele komen van de boerenmarkt dus geen idee welk ras. Als het al plantuitjes waren ik ga het merken, ze waren in elk geval heeeeel erg klein. vanavond nog knolserder zaaien waar ik nog een zakje van op de kop kon tikken. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.