loxia Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 na jaren weer een moestuin begonnen. vroeger had ik er een achterthuis, maar dat is allemaal gazon geworden in de loop der jaren en ik had geen tijd meer voor de moestuin. in april 2012 kwam ik in aanmerking voor een tuin op een volkstuincomplex nadat ik een jaar ingeschreven stond .ik heb er maar meteen een mooi huisje opgezet. afgelopen jaar weer volop geoogst en geweckt. heerlijk. en mijn handen jeuken nu alweer. andere hobby,s zijn wandelen, fietsen, en alles wat met natuur te maken heeft. foto,s komen misschien nog een keer. ben niet echt handig met de pc. (ik zit liever met mijn handen in de grond). zal mijn dochter eens vragen . gr allemaal. loxia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Welkom hoor. We zitten allemaal het liefst met de handen in de grond hoor, maar een pc is geen eng ding, en fotos zetten is echt een fluitje van een cent. Laat je verrassen door je dochter ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Welkom. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eveline68 Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Welkom... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
loxia Posted January 26, 2014 Author Share Posted January 26, 2014 zoals ik enige tijd geleden al beloofd heb komen hier de foto,s. ik ben pas sinds kort op dit forum, nadat ik ( opnieuw) een moestuin heb. de vorige had ik thuis nu heb ik er een op een volkstuincomplex sinds april 2013. ik heb 13 jaar zonder gezeten en ben blij dat ik er weer een heb aangezien ik op dat moment werkloos was. ik had volop tijd en heb er meteen maar een mooi huisje op gezet, en ook een serre/broeikas aangebouwd met allemaal tweedehands materiaal. zo is het bijna helemaal gebouwd van oude hardhouten schutingen en gratis balken en spulletjes via marktplaats. het is nu bijne klaar. ik wil de tuindeuren nog groen verven. nu 2014 heb ik weer een tuin en een baan! een met wisselende tijden zodat ik ook regelmatig overdag tijd heb om naar mijn tuin te gaan. over een paar weken ga ik al maar vast tuinbonen en peulen voorzaaien in mijn kas. ik heb er al veel zin in! groetjes allemaal en ieder een fijn moestuinseizoen toegewenst. gr. loxia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Zo ! Dat is een mooie tuin zeg ! Hebben álle tuinjes bij jullie zulke mooie afscheidingen ? Netjes hoor. Voor zelfbouw een wel erg lekker huisje he ? Je kweekt daar dingen in voor ? Werkt dat een beetje ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 mooie tuin en mooi huisje aan de achterkant Super veel plezier in je tuin toegewenst Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
loxia Posted January 26, 2014 Author Share Posted January 26, 2014 Hallo bit,Ik heb mijn tuin zelf afgebakend met restanten van hekwerk. Ik mocht dit bij een bedrijf uit de agvalcontainer halen. Of het voorkiemen bevalt in deze kas/serre moet zich nog uitwijzen. Denk het wel. Het dak is van lichtdoorlatende golfplaten. In de linkerzijde zit een groot raam van 1'50 x 2'50 mrt. Met thermopaneglas. En aan de voorkant de twee tuindeuren met glas. Zal warm en licht genoeg zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loxia Posted January 26, 2014 Author Share Posted January 26, 2014 Hallo bit,Ik heb mijn tuin zelf afgebakend met restanten van hekwerk. Ik mocht dit bij een bedrijf uit de agvalcontainer halen. Of het voorkiemen bevalt in deze kas/serre moet zich nog uitwijzen. Denk het wel. Het dak is van lichtdoorlatende golfplaten. In de linkerzijde zit een groot raam van 1'50 x 2'50 mrt. Met thermopaneglas. En aan de voorkant de twee tuindeuren met glas. Zal warm en licht genoeg zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Ziet er erg mooi uit. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Old Rose Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 Dat ziet er echt goed uit, jij hebt duidelijk 2 rechter handen. Heel veel plezier in je tuin Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 Welkom, veel plezier hier op het forum en met je fraaie moestuin, leuke foto's. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted February 2, 2014 Share Posted February 2, 2014 Joh, Loxia, heb je dat zelf gemaakt?? wow! Heel veel plezier in je tuin, met je baan en op het forum! Oh ja, bijna vergeten: welkom! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts