Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

ff voorstellen

loxia

Recommended Posts

na jaren weer een moestuin begonnen. vroeger had ik er een achterthuis, maar dat is allemaal gazon geworden in de loop der jaren en ik had geen tijd meer voor de moestuin. in april 2012 kwam ik in aanmerking voor een tuin op een volkstuincomplex nadat ik een jaar ingeschreven stond .ik heb er maar meteen een mooi huisje opgezet. afgelopen jaar weer volop geoogst en geweckt. heerlijk. en mijn handen jeuken nu alweer. andere hobby,s zijn wandelen, fietsen, en alles wat met natuur te maken heeft. foto,s komen misschien nog een keer. ben niet echt handig met de pc. (ik zit liever met mijn handen in de grond). zal mijn dochter eens vragen . gr allemaal.

loxia

Welkom hoor. We zitten allemaal het liefst met de handen in de grond hoor, maar een pc is geen eng ding, en fotos zetten is echt een fluitje van een cent. Laat je verrassen door je dochter !

• 2 weeks later...

zoals ik enige tijd geleden al beloofd heb komen hier de foto,s. ik ben pas sinds kort op dit forum, nadat ik ( opnieuw) een moestuin heb. de vorige had ik thuis nu heb ik er een op een volkstuincomplex sinds april 2013. ik heb 13 jaar zonder gezeten en ben blij dat ik er weer een heb aangezien ik op dat moment werkloos was. ik had volop tijd en heb er meteen maar een mooi huisje op gezet, en ook een serre/broeikas aangebouwd met allemaal tweedehands materiaal. zo is het bijna helemaal gebouwd van oude hardhouten schutingen en gratis balken en spulletjes via marktplaats. het is nu bijne klaar. ik wil de tuindeuren nog groen verven. nu 2014 heb ik weer een tuin en een baan! een met wisselende tijden zodat ik ook regelmatig overdag tijd heb om naar mijn tuin te gaan. over een paar weken ga ik al maar vast tuinbonen en peulen voorzaaien in mijn kas. ik heb er al veel zin in! groetjes allemaal en ieder een fijn moestuinseizoen toegewenst.

gr. loxia

IMG264277351390733135.JPG

IMG264492461390733153.JPGIMG264580341390733167.JPG

Zo ! Dat is een mooie tuin zeg !

Hebben álle tuinjes bij jullie zulke mooie afscheidingen ? Netjes hoor.

Voor zelfbouw een wel erg lekker huisje he ? Je kweekt daar dingen in voor ? Werkt dat een beetje ?

Hallo bit,

Ik heb mijn tuin zelf afgebakend met restanten van hekwerk. Ik mocht dit bij een bedrijf uit de agvalcontainer halen. Of het voorkiemen bevalt in deze kas/serre moet zich nog uitwijzen. Denk het wel. Het dak is van lichtdoorlatende golfplaten. In de linkerzijde zit een groot raam van 1'50 x 2'50 mrt. Met thermopaneglas. En aan de voorkant de twee tuindeuren met glas. Zal warm en licht genoeg zijn

Hallo bit,

Ik heb mijn tuin zelf afgebakend met restanten van hekwerk. Ik mocht dit bij een bedrijf uit de agvalcontainer halen. Of het voorkiemen bevalt in deze kas/serre moet zich nog uitwijzen. Denk het wel. Het dak is van lichtdoorlatende golfplaten. In de linkerzijde zit een groot raam van 1'50 x 2'50 mrt. Met thermopaneglas. En aan de voorkant de twee tuindeuren met glas. Zal warm en licht genoeg zijn